Paweł Sasko zdradził, że najtrudniejszą przygodą, jaką kiedykolwiek opracował, była Bitwa w Kaer Morhen w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Paweł Sasko, który pełnił rolę projektanta przygód w Wiedźminie 3, zdradził, że najtrudniejszym dla niego do opracowania zadaniem w grze była Bitwa w Kaer Morhen. Komentując chwalący tę misję w grze wpis gracza w serwisie X, stwierdził:
To najtrudniejsza przygoda, jaką kiedykolwiek zaprojektowałem i wdrożyłem. Zwłaszcza część techniczna dała mi w kość, ponieważ misja miała tak wiele niestandardowych rozwiązań i rozgałęzień. Traciłem zmysły i nie spałem, kiedy próbowałem to wszystko połączyć.
Taka odpowiedź nie dziwi. Ta przygoda sama w sobie oferowała masę swobody, a do tego wiele jej elementów ukształtowały decyzje podejmowane wcześniej w kampanii, więc zebranie tego wszystkiego w składną całość musiało być niezwykle trudnym zadaniem.
W tym samym wątku jeden z graczy zapytał Pawła Sasko, czy ten odpowiadał również za misję w dodatku Phantom Liberty do Cyberpunka 2077, w której musimy zaatakować konwój Maxtac. Deweloper wytłumaczył, że doradzał przy tej przygodzie wraz z kilkoma osobami, ale questa jako takiego zaprojektował i wdrożył Piotr Kuma.
Przypomnijmy, że obecnie Paweł Sasko pełni rolę reżysera gry przy Projekcie Orion, czyli kontynuacji Cyberpunka 2077.
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
5

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.