Once Human wkrótce otrzyma wielką aktualizację, ale twórcy opóźnili debiut wyczekiwanej funkcji
Duża aktualizacja Once Human zadebiutuje jutro, aczkolwiek bez jednej obiecanej funkcji.

Darmowe Once Human wkrótce otrzyma dużą aktualizację. Nowy patch trafi do gry 1 sierpnia, ale już teraz twórcy opublikowali pełną listę zmian, które wprowadzi ta łatka. Szczegóły zdradza ogłoszenie, które studio Starry zamieściło na Steamie oraz oficjalnej stronie studia gry.
Przerwa techniczna rozpocznie się o godzinie 6:00 czasu polskiego i ma potrwać 4 godziny. Po jej zakończeniu gracze będą mogli wznowić zabawę na serwerach Once Human.
Większość zmian zawarto w sekcji poświęconej „optymalizacji”, tyle że nie w najczęściej stosowanym znaczeniu tego słowa. Tak, jest też punkt poświęcony poprawkom wydajności –dotyczący możliwości zmiany rozdzielczości w trybie pełnoekranowym.
Większa część tej sekcji dotyczy „optymalizacji” poszczególnych elementów gry, w tym rozgrywki oraz warstwy wizualnej. Sporo usprawnień otrzymały pojazdy i system walki, czemu zawdzięczamy wzmocnienie słabszych motocykli i paru innych wehikułów (tak pod względem maksymalnej prędkości, jak i przyśpieszenia) oraz zablokowanie możliwości modyfikowania ciężko uszkodzonych pojazdów (tj. ulepszenia można dodać dopiero po naprawie).
Do gry trafi też zupełnie nowy przedmiot: Memetic Specialization Memory Fragment. W każdym sezonie gracze będą mogli użyć maksymalnie trzech takich fragmentów, które dadzą dostęp do danej specjalizacji memetycznej. Te obiekty będzie dało się też wymieniać między graczami, co powinno ułatwić personalizację swojego bohatera.
Długa jest też lista usterek, które zostaną naprawione w jutrzejszej aktualizacji. Naprawiano m.in. błąd, przez który nawigacja mapy czasem nie pokazywała trasy do wyznaczonego celu.
Pełną listę zmian znajdziecie w ogłoszeniu opublikowanym na Steamie oraz oficjalnej stronie studia gry. Twórcy poinformowali też o opóźnieniu debiutu funkcji wspólnego dzielenia płatnej zawartości między wszystkimi postaciami w ramach jednego konta. Opcja ta trafi do Once Human dopiero 15 sierpnia (via serwis X), jako że twórcy poświęcili czas na uporanie się z niestabilnymi serwerami.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
robertoV Generał
Moim zdaniem większość nowych tytułów gier typu MMO, a w szczególności te "free to play", to są zwyczajne koparki.
Raczej na 99% nie, valve analizuje kod gry jak działa i co robi (może nie sam kod gry tylko jak gra działa i co robi konkretnie, coś jak certyfikacja sony), wiele gier wcześniej próbowała coś takiego robić to nawet nie dopuszczali do wydania.
Metanapl Legionista
Gram od paru dni, jak na grę darmową oferuje fajny gampley, jedyny minus jak dla mnie to brak języka Polskiego, przez co nie mogę się wkręcić w fabułę. Gra też nie jest w stylu P2W, większość rzeczy które można kupić za prawdziwą gotówkę to skiny lub battel pas który ma jeszcze więcej skinów.
mariusx78 Konsul
Moim zdaniem większość nowych tytułów gier typu MMO, a w szczególności te "free to play", to są zwyczajne koparki. Dlatego często są narzekania, że jakaś gra wygląda jak z poprzedniej generacji, a komputery z kartami typu rtx 4080 zajeżdżają się do granic możliwości. Dzieje się tak ponieważ, w trakcie gry komputer zużywa tylko minimum swojej wydajności na samo granie, natomiast cała reszta kopie krypto w trakcie twojej gry. Heh i do tego np: "Ones human" jest jeszcze w dodatku CHIŃSKĄ grą heheh...