W Once Human pojawi się scenariusz PvE rozgrywający się w wypaczonej rzeczywistości sennego koszmaru. Jednocześnie gra wzbogaci się o system profesji z trzema nowymi specjalizacjami.
Aktualizacja Once Human 2.0 „Dreamveil” jest już dostępna wraz z nowym scenariuszem PvE, ale to niejedyne ogłoszenie związane z tą produkcją. Studio Starry zapowiedziało też wydanie swojej gry na konsolach Xbox Series X/S oraz PlayStation 5 w 2026 roku.
Wkrótce studio Starry spróbuje przyciągnąć graczy wyzwaniem rodem z koszmarów – 3 lipca w darmowej produkcji MMO Once Human pojawi się scenariusz Endless Dream, w którym zmierzymy się z zagrożeniem ze snów. Jednocześnie zadebiutuje nowy system profesji, a my wcielimy się m.in. w szefa kuchni.
W Once Human pojawi się pierwszy scenariusz PvE z nieograniczonym dostępem do mapy. W Endless Dream znana nam kraina zostanie przeniesiona do koszmaru, w którym z nieba przyglądać nam się będzie ogromne, groteskowe oko, a świat pokryje halucynogenna mgła. Tym samym w grze pojawią się Strefy Snu (Dream Zones) – zmienią one niektóre lokacje w nieprzewidywalne, groźne miejsca. Ułatwieniem będzie opcja swobodnego budowania w tych regionach.
Nowe klasy zadebiutują 3 lipca, kiedy to wejdą do publicznych testów (z pominięciem Raidzone oraz scenariuszy dla nowicjuszy). Ich wybór będzie możliwy zarówno dla nowych, jak i istniejących postaci.
Once Human to survivalowa gra akcji TPP stworzona z myślą o wieloosobowej zabawie. Tytuł zadebiutował 9 lipca 2024 roku, a od 23 kwietnia tego roku dostępny jest również na urządzeniach z systemami iOS oraz Android.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Krzysztof Kałuziński
W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.