Nowe szczegóły dotyczące Outlast - na wpół otwarty świat, zmienne scenariusze, ekscytujące ucieczki

Jeden ze współzałożycieli Red Barrels, studia pracującego obecnie nad niezależnym horrorem Outlast, w wypowiedzi dla serwisu Eurogamer zdradził kilka nowych informacji na temat tej obiecującej produkcji. Deweloper zapowiada m.in. otwarte poziomy, zmienne scenariusze i dużą interakcję z otoczeniem podczas ucieczek.

Kamil Ostrowski

Jeden z autorów interesująco prezentującego się Outlast zdradził na łamach serwisu Eurogamer kilka interesujących szczegółów dotyczacych najnowszej produkcji studia Red Barrels. Czego możemy spodziewać się po tym niezależnym horrorze, tworzonym przez osoby zatrudnione niegdyś w firmie Ubisoft?

Outlast prezentuje się naprawdę strasznie...

  • Wcielimy się w postać dziennikarza, Milesa Upshura;
  • Większość czasu spędzimy na skradaniu się, resztę na uciekaniu;
  • Podczas gonitwy będziemy mogli wykorzystywać otoczenie, aby opóźnić pościg;
  • Deweloper raczej nie wprowadzi broni do gry, aby nie burzyć atmosfery zaszczucia;
  • Jeżeli zginiemy, podczas drugiego podejścia bieg wydarzeń bedzie inny.

Outlast planowane jest jako produkcja, w której sendem zabawy będzie skradanie i niepostrzene przemykanie w cielmościach. Gdy jednak nasz bohater zostanie zauważony przez humanoidalne monstra, pełniące tutaj rolę antagonistów, będziemy sie zmuszeni ratować ucieczką. Deweloper zastanawia się nad oddaniem w nasze ręce kilku broni, jednak byłyby to sytuacje sporadyczne - zazwyczaj będziemy bezbronni. Brzmi trochę jak Amnesia: The Dark Descent, różnicą będzie jednak tempo rozgrywki.

„Możesz uciekać, robić uniki i rzeczy w tym stylu. Chcieliśmy jednak uczynić bohatera zdolnego do interakcji ze światem w taki sposób, aby pościgi były tak ekscytujące, jak to tylko możliwe. Uniknąć poczucia, że jestesmy tylko kamerą zawieszoną nad ziemią” – mówi Philippe Morin, współzałożyciel studia Red Barrels. Potwierdzeniem tych słów jest pierwszy zwiastun produkcji.

Świat Outlast przemierzać będziemy liniowo, każdy z etapów będzie jednak mini-piaskownicą. Akcja gry toczyć się będzie w zakładzie dla obłąkanych zmienionym w ośrodek badawczy. Przeciwnicy mają przemierzać lokacje po części losowo. Koncepcja przypominać będzie więc to, co znamy z serii BioShock. Jeżeli zginiemy, poziom zmieni się nieco, aby gra mogła nas zaskoczyć.

Outlast ukaże się w 2013 roku na komputerach osobistych. Gra będzie dystrybuowana cyfrowo.

Outlast

Outlast

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 4 września 2013

Informacje o Grze
7.9

GRYOnline

8.0

Gracze

9.7

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-11-06
13:41

dj_sasek Legend

dj_sasek

Jeżeli tak miałby wyglądać końcowy produkt jak na tym filmiku to całkiem całkiem. Filmik trzyma w napięciu.

Komentarz: dj_sasek
2012-11-06
13:57

zanonimizowany771529 Generał

👍

Jeśli to ma tak wyglądać, to można się będzie czego bać.

Komentarz: zanonimizowany771529
2012-11-06
15:02

psubocz Junior

👎

Przepraszam, ale czy ktoś czyta treść wiadomości przed umieszczeniem jej na stronie? Ilość błędów w JEDNYM ZDANIU jest zatrważająca. I nie mówię tu o przecinkach czy innych pierdołach tylko o bijących w oczy LITERÓWKACH. Proszę o poprawienie błędów. Dziękuję.

Komentarz: psubocz
2012-11-06
22:49

zanonimizowany701746 Centurion

psubocz: Tak wygląda współczesny świat z tymi literówkami, o których piszesz :(. Co rusz na każdej stronie, nawet szanowanej jest takie coś. Sama gra zapowiada się zajebiście.

Komentarz: zanonimizowany701746
2012-11-07
00:55

Nolifer Legend

Nolifer

Spodziewałem się , że pod tym łóżkiem on będzie tam czekał :D

Komentarz: Nolifer

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl