No Thing - premiera surrealistycznej zręcznościówki polskiego studia Evil Indie Games

Polskie studio Evil Indie Games wypuściło No Thing, czyli zręcznościówkę utrzymaną w surrealistycznych, retrofuturystycznych klimatach. Gra dostępna jest na urządzenia mobilne i pecety.

Adrian Werner

Komentarze

Doczekaliśmy się premiery No Thing, czyli surrealistycznej zręcznościówki, którą opracowało polskie studio Evil Indie Games.

Akcja No Thing toczy się w 1994 roku, ale w wersji retro-futurystycznej, przypominającej wizje tych czasów, jakie snuto w filmach science-fiction w latach 70. Zaprezentowana przez autorów rzeczywistość nie jest optymistyczna. Wcielimy się w pracownika jednego z urzędów funkcjonujących w totalitarnych systemie. Historia zaczyna się, gdy bohater otrzymuje zadanie dostarczenia wiadomości do osoby znanej jako Królowa Lodu.

Gra została zrealizowana w formie zręcznościówki typu runner. Akcję obserwujemy z oczu postaci, która automatycznie pędzi naprzód po zawieszonych w powietrzu kładkach. Naszym zadaniem jest wykonywanie w odpowiednich momentach skrętów, tak aby uniknąć zderzenia z przeszkodami czy spadnięcia ze ścieżki. Poza wspomnianą kampanią fabularną, No Thing oferuje także tryb endless, w którym trasy są generowane losowo i nigdy się nie kończą, a zabawa trwa aż do porażki.

No Thing przyciąga uwagę głównie za sprawą wyśmienitego wykonania. Autorzy postawili na mocno surrealistyczne klimaty, oferując grafikę pełną czystych wektorów i dziwnych obiektów, z których wiele zaczerpnięto z polskiej rzeczywistości. Do tego zabawie towarzyszy świetna ścieżka dźwiękowa, z utworami muzycznymi należącymi do gatunku cold wave.

No Thing dostępne jest w wersjach na systemy mobilne iOS i Android oraz na pecety. Edycje mobilne kosztują 7 złotych, a komputerowa 9 zł. Na wszystkich trzech platformach jest to produkcja premium, a więc pozbawiona mikropłatności. W dalszych planach jest także wydanie na Windows Phone.

No Thing w App Store

No Thing w Google Play

No Thing w Steam

6.4

Gracze

8.6

Steam

OCEŃ
Oceny

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Everybody's Gone to the Rapture na PC - znamy wymagania sprzętowe

Następny
Everybody's Gone to the Rapture na PC - znamy wymagania sprzętowe

Wybieramy najlepszą strzelaninę wszech czasów!

Poprzedni
Wybieramy najlepszą strzelaninę wszech czasów!

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl