Do EA DICE wracają deweloperzy, którzy wcześniej pracowali nad serią Battlefield. Możliwe, że zainspirował ich sukces najnowszej części.
Ogromny sukces Battlefielda 6, który jest „najlepiej sprzedającą się strzelanką tego roku”, w dużej mierze przypisać można powrotowi do korzeni serii. Okazuje się jednak, że argument ten przemawia nie tylko do graczy, ale również do byłych deweloperów.
Dzięki ponownemu zastosowaniu rozwiązań znanych ze starszych odsłon serii, takich jak np. system klas, do Battlefielda 6 powróciło wielu fanów, którzy wcześniej odbili się m.in. od chłodno przyjętego Battlefielda 2042. Zdaje się jednak, że wpłynęło to również na pracowników, którzy w przeszłości opuścili EA DICE.
Taką informację w serwisie X przekazał Daniel Cambrand, artysta środowiskowy związany ze szwedzkim studiem od 13 lat. Przyznał, że w ostatnim czasie widuje w siedzibie coraz więcej znajomych twarzy.
Widzę spory napływ byłych pracowników DICE wracających do DICE. Co tydzień spotykam kogoś nowego. Niesamowicie to widzieć.
Sugeruje to, że jakość Battlefielda 6 zainspirowała część deweloperów do powrotu do studia i ponownej pracy nad grą. Jeden z komentarzy Cambranda wskazuje, że są to pracownicy, którzy wcześniej działali przy Battlefieldzie 3, 4, 1, 5 i 2042.
To świetna wiadomość dla fanów serii, z których część nie kryje swojej ekscytacji – choć niektórzy woleliby, żeby do studia nie wracały osoby odpowiedzialne za BF2042. Dobrze wróży to przyszłym aktualizacjom Battlefielda 6, które mogą być jeszcze lepsze dzięki wiedzy i doświadczeniu starszych pracowników. Niektórzy gracze uważają jednak, że nie będą oni w stanie zbyt wiele zmienić.
To świetnie! Może gra znów stanie się tak dobra, jak kiedyś. Teraz jest świetna, ale brakuje jej trochę klasycznego klimatu Battlefielda.
Miejmy nadzieję, że są to twórcy map.
Miło, że byli deweloperzy wracają, ale nie sądzę, żeby wiele to zmieniło.
Warto przypomnieć, że jeżeli nie mieliście jeszcze okazji sprawdzić Battlefielda 6, niedługo nadarzy się ku temu idealna okazja. Produkcja będzie dostępna za darmo przez cały tydzień na wszystkich platformach.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).