Najnowsze zdjęcia z Killzone 2 zostały podrasowane przez developera
Kilka dni temu w internecie pojawiły się najnowsze screenshoty z Killzone 2 wypuszczone przez twórców. Prezentowały na tyle wysoką jakość, że wielu osobom wydały się podejrzane – niektórzy gracze zaczęli sądzić, że developer po raz kolejny coś przy nich majstrował, by wyglądały lepiej niż w rzeczywistości. O dziwo, faktycznie tak było.
Rafał Skierski
Kilka dni temu w internecie pojawiły się najnowsze screenshoty z Killzone 2 wypuszczone przez twórców. Prezentowały na tyle wysoką jakość, że wielu osobom wydały się podejrzane – niektórzy gracze zaczęli sądzić, że developer po raz kolejny coś przy nich majstrował, by wyglądały lepiej niż w rzeczywistości. O dziwo, faktycznie tak było.
Najwidoczniej ludziom z Guerilla Games mało było szumu, jaki wywołał słynny render wypuszczony na E3 2005. Okazało się, że najnowsze zdjęcia również podrasowano – potwierdził to Seb Downie ze wspomnianej firmy na oficjalnym forum PlayStation. Dodał jednak, że podkręcono je tylko minimalnie – lekko wygładzono oraz pobawiono się z kolorami. Według niego, screeny dalej są bardzo blisko faktycznej prezencji gry, która notabene lepiej prezentuje się w ruchu.
Bardzo szybko w internecie pojawiło się stosowne porównanie (znajdziecie je tutaj), które pokazuje, że podrasowanie wcale nie było tak minimalne, jak zapewniał Downie. Z lewej strony zdjęcie z wersji prezentowanej na Games Convention w Lipsku, natomiast z prawej – aktualny, podkręcony screen. Wnioski wyciągnijcie sami.
Poniżej prezentujemy Wam małą galerię tych „ulepszonych” zdjęć. Przypominamy, że Killzone 2 ma być tytułem ekskluzywnym dla PlayStation 3, a jego premierę wyznaczono na drugą połowę 2008 roku.
Więcej:PlayStation 6 to konsola na „następną dekadę” zdaniem ekspertów z Digital Foundry

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
zanonimizowany473512 Generał
Nie wiem, czy ktoś to już postował, ale porównanie podane w newsie wyraźnie wskazuje, że są to dwa inne ujęcia. Także to całe "porównanie" jest o kant pośladków. Pierwszy screen jest ze starszego builda - NIE WIEMY, jak gra wygląda przed obróbką w photoshopie w prezentowanych screenach. NIE MA zdjęć, które przedstawiają TE SAME ujęcia z tego samego builda przed obróbką.
A czy w tej grze więcej oszustwa czy prawdy, się okaże...
zanonimizowany473512 Generał
Drau uważam dokonał słusznego spostrzeżenia. Chodzi tutaj wyłącznie o ich wizerunek w mediach, o pewien kredyt zaufania oczekujących na tę grę. A jak dobrze wiadomo, media lubią wieszać psy na czymkolwiek się da, aby tylko naprodukować materiał. Nikt nie pisze rozprawki na temat słuszności takiego postępowania. Hasło zostało rzucone a ludzie sobie resztę dopowiedzieli, a w szczególności sceptycy.
W momencie, kiedy ich wiarygodność mimo wszystko jest nadszarpnięta, powinni sie pilnować z tym, co robią. Już nie chodzi oto, że pewna garstka wie jaka jest "prawda", ważniejsze jest to, jaki większość będzie miała stosunek do tej gry.
zanonimizowany431140 Legend
@neozes: o prosze, czyli ktos zrozumial co mialem na mysli. dzieki.
zanonimizowany251643 Legend
Drau-
Nie interesowalem sie grami z PS praktycznie nigdy, wiec nic nie wiem o Gateway. Ale jesli sugerujes, ze tam bylo podobnie jak i tu, to tym gorzej.
Screeny pokazywane wtedy wyglądały jak screeny do GT5P demo, te z samochodem i niemieckim miasteczkiem :D
zekke Generał
ziew, 95% screenow przed wypuszczeniem traktuje sie photoshopem ale tutaj oczywiscie afera bo dev sie do tego przyznal, rotfl. To ze w 05 byl pokazany render do ktorego daza jesli chodzi o oprawe(tak samo bylo w przypadku motorstorma) bylo wiadomo praktycznie od razu ale niektorzy widocznie nie potrafia tego pojac 2 lata po owym E3 - ba, czesc uwaza za fake rzeczywisty fragment gry w ktory redaktorzy poszczegolnych magow/serwisow pykali podczas pokazow. coz.