Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 stycznia 2014, 08:49

autor: Adrian Werner

Nadchodzi Wake Up Call - postapokaliptyczna skradanka na Unreal Engine 4

Studio Dark Synergy ujawniło oficjalnie projekt Wake Up Call, czyli postapokaliptyczną skradankę, która powstaje w oparciu o technologię Unreal Engine 4.

Niezależne studio Dark Synergy ujawniło swój debiutancki projekt. Okazała się nim futurystyczna skradanka Wake Up Call, która powstaje w oparciu o technologię Unreal Engine 4. Produkcja zmierza na pecety i na razie twórcy nie są jeszcze gotowi podać planowanej daty premiery. Starają się za to dostać na serwis Steam za pośrednictwem głosów oddanych w ramach usługi Steam Greenlight.

  1. Wake Up Call – oficjalna strona gry
  2. Wake Up Call na Steam Greenlight

Głównym bohaterem gry będzie były komandos imieniem Kyle Rogers, który na początku kampanii przebudzi się z trwającego 150 lat snu kriogenicznego. Szybko odkryje, że pod jego nieobecność świat nawiedziła apokalipsa i po wielkiej cywilizacji ludzkiej pozostały jedynie wspomnienia oraz zrujnowane miasta. W bunkrze, gdzie Rogers spędził półtora wieku, znajdują się tysiące innych osób w komorach kriogenicznych. Jego zadaniem będzie więc znalezienie sposobu na przywrócenie pełnego zasilania i przebudzenie pozostałych ocalałych, jak również odkrycie co spowodowało kataklizm.

Nadchodzi Wake Up Call - postapokaliptyczna skradanka na Unreal Engine 4 - ilustracja #1

Kyle Rogers nie będzie jedynym ocalałym człowiekiem. Podczas jego snu kontrolę nad resztkami cywilizacji przejęła grupa tyranów znana jako Kalders. Obalić ich rządy próbują rebelianci Scarred i w momencie rozpoczęcia kampanii obie strony są ze sobą w stanie otwartej wojny. Podczas rozgrywki będziemy eksplorowali zrujnowane miasta i przedziwne lasy. Zaprezentowana przez autorów wizja ma odbiegać od standardowych klimatów postapokaliptycznych i w wyniki katastrofy Ziemia zostanie przeobrażona niemalże w obcą planetę.

W Wake Up Call akcję będziemy obserwowali z oczu bohatera. Podczas rozgrywki większość czasu spędzimy na skradaniu się i cichej realizacji celów, ale nie zabraknie także dynamicznych sekwencji akcji. Pojawią się nawet sekwencje żywcem wyjęte z horrorów, podczas których Rogers zmuszony zostanie do unikania potworów żerujących w ruinach ludzkich cywilizacji. Jednocześnie poziomy projektowane są jako małe sandboksy, pozwalające na sporą swobodę wyboru metod wykonania misji.

Nadchodzi Wake Up Call - postapokaliptyczna skradanka na Unreal Engine 4 - ilustracja #2

Dokonywane przez nas wybory wpłyną na dalszy rozwój fabuły oraz sceny dialogowe. Gracze nie będą mogli decydować o tym, jakie kwestie wygłosi Rogers. Zamiast tego zdecyduje o tym ich styl zabawy podczas wykonywania misji. Całość zostanie zaprojektowane tak, aby zachęcała do kilkukrotnego przechodzenia kampanii, gdyż tylko w ten sposób zobaczymy wszystko co gra ma do zaoferowania.