Nadchodzi Wake Up Call - postapokaliptyczna skradanka na Unreal Engine 4

Studio Dark Synergy ujawniło oficjalnie projekt Wake Up Call, czyli postapokaliptyczną skradankę, która powstaje w oparciu o technologię Unreal Engine 4.

Adrian Werner

Niezależne studio Dark Synergy ujawniło swój debiutancki projekt. Okazała się nim futurystyczna skradanka Wake Up Call, która powstaje w oparciu o technologię Unreal Engine 4. Produkcja zmierza na pecety i na razie twórcy nie są jeszcze gotowi podać planowanej daty premiery. Starają się za to dostać na serwis Steam za pośrednictwem głosów oddanych w ramach usługi Steam Greenlight.

  1. Wake Up Call – oficjalna strona gry
  2. Wake Up Call na Steam Greenlight

Głównym bohaterem gry będzie były komandos imieniem Kyle Rogers, który na początku kampanii przebudzi się z trwającego 150 lat snu kriogenicznego. Szybko odkryje, że pod jego nieobecność świat nawiedziła apokalipsa i po wielkiej cywilizacji ludzkiej pozostały jedynie wspomnienia oraz zrujnowane miasta. W bunkrze, gdzie Rogers spędził półtora wieku, znajdują się tysiące innych osób w komorach kriogenicznych. Jego zadaniem będzie więc znalezienie sposobu na przywrócenie pełnego zasilania i przebudzenie pozostałych ocalałych, jak również odkrycie co spowodowało kataklizm.

Nadchodzi Wake Up Call - postapokaliptyczna skradanka na Unreal Engine 4 - ilustracja #1

Kyle Rogers nie będzie jedynym ocalałym człowiekiem. Podczas jego snu kontrolę nad resztkami cywilizacji przejęła grupa tyranów znana jako Kalders. Obalić ich rządy próbują rebelianci Scarred i w momencie rozpoczęcia kampanii obie strony są ze sobą w stanie otwartej wojny. Podczas rozgrywki będziemy eksplorowali zrujnowane miasta i przedziwne lasy. Zaprezentowana przez autorów wizja ma odbiegać od standardowych klimatów postapokaliptycznych i w wyniki katastrofy Ziemia zostanie przeobrażona niemalże w obcą planetę.

W Wake Up Call akcję będziemy obserwowali z oczu bohatera. Podczas rozgrywki większość czasu spędzimy na skradaniu się i cichej realizacji celów, ale nie zabraknie także dynamicznych sekwencji akcji. Pojawią się nawet sekwencje żywcem wyjęte z horrorów, podczas których Rogers zmuszony zostanie do unikania potworów żerujących w ruinach ludzkich cywilizacji. Jednocześnie poziomy projektowane są jako małe sandboksy, pozwalające na sporą swobodę wyboru metod wykonania misji.

Nadchodzi Wake Up Call - postapokaliptyczna skradanka na Unreal Engine 4 - ilustracja #2

Dokonywane przez nas wybory wpłyną na dalszy rozwój fabuły oraz sceny dialogowe. Gracze nie będą mogli decydować o tym, jakie kwestie wygłosi Rogers. Zamiast tego zdecyduje o tym ich styl zabawy podczas wykonywania misji. Całość zostanie zaprojektowane tak, aby zachęcała do kilkukrotnego przechodzenia kampanii, gdyż tylko w ten sposób zobaczymy wszystko co gra ma do zaoferowania.

Wake Up Call

Wake Up Call

PC
anulowana

Data wydania: Anulowana

Informacje o Grze
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-01-12
11:59

BloodPrince Senator

BloodPrince

Skradanek nigdy za mało.

Komentarz: BloodPrince
2014-01-12
14:01

paul oren's Generał

pierdzielą o tym ue4 juz tyle czasu a nawet jedna gra na tym silniku jeszcze nie wyszła,w dodatku np.screeny z gry daylight szału nie robią takie ue3,5

Komentarz: paul oren's
2014-01-12
14:05

UbaBuba Generał

No bo UE4 (poziom/mozliwosci dema samarytanin) trzeba umiec wykorzystac. ;] Myslicie ze kazda gra bedzie wygladala jak te tech demo? Wasza wiedza jest bardzo plytka.
Sam silnik to wierzcholek gory lodowej, a wykreowanie artystyczne i graficzne swiata to inna para kaloszy - para ktora kosztuje dziesiatki milionow $.

Silnik tylko ulatwia prace, ale nie zastepuje jej ani nie daje nic gotowego.

Komentarz: UbaBuba
2014-01-12
23:50

zanonimizowany12249 Legend

UbaBuba -> no co ty przecierz tu sami experci w kazdej dziedzine tylko pisza :P wsadzisz takiego do bolidu F1 to wygra wyscig bo to nic trudnego :P

Komentarz: zanonimizowany12249
2014-01-13
12:13

Mortalking Senator

Mortalking

W sumie trochę dziwne, pokazywano nam dema technologiczne UE4 na których widzieliśmy cuda wianki, a teraz żadna z gier która jest oparta o tą technologię nawet nie zbliżyła się choć by w małym stopniu do tego co nam pokazywano WTF.
P.S w takim razie na co dawać tak potężny silnik osobom które nie potrafią go okiełznać ?

Komentarz: Mortalking

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl