Choć STALKER 2 jest dużą grą, to nadal brakuje w nim kilku lokacji. Ich nieobecność gracze powiązali z nadchodzącymi DLC.
Gracze S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zwrócili uwagę na brakujące w grze lokacje. Niektórzy powiązali je z nadchodzącymi fabularnymi rozszerzeniami.
Wątek zapoczątkowany został na Reddicie, gdzie jeden z graczy umieścił mapę gry, zaznaczając na czerwono brakujące obszary. Tych jest dość sporo, a wśród nich znajdziemy m.in. drugą część Prypeci, miasto Limańsk czy CNPP. Jeden z komentujących dodał również, że na mapie brakuje lokacji leżącej na południe od radzieckiego systemu radarowego Duga.
Inny użytkownik zasugerował, że obszary te mogą być zarezerwowane na potrzeby nadchodzących DLC, co zdaje się być dość logicznym wnioskiem. Wiemy, że gra otrzyma dwa duże rozszerzenia fabularne, gdyż tak wynika z opisu przepustki sezonowej.
Co ciekawe, kolejny użytkownik potwierdził jego słowa, na dowód zamieszczając mapę rzekomo pochodzącą od deweloperów, która miała wyciec na rosyjskim serwisie VK. Widać na niej brakujące obszary wraz z nazwami, a do tego trzy z nich mają podpisy: „DLC: Sekret Liman”, „DLC: Zimna Wyspa” oraz „DLC: Piaskowy Płaskowyż”. Nie wiadomo na ile wiarygodne jest to źródło, ale niewykluczone, że to właśnie tam zabiorą nas przyszłe dodatki.

Abonament Game Pass kupisz tutaj
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dostępne jest na PC oraz konsolach XSX/S. Wersja na PlayStation 5 nie znajduje się obecnie w planach GSC Game World. Tytuł ogrywać można również w ramach abonamentu Game Pass.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Data wydania: 20 listopada 2024
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).