Monster Hunter World wciąż na szczycie – sprzedaż gier Capcomu

Poznaliśmy zaktualizowane wyniki sprzedaży gier firmy Capcom, wśród których niekwestionowanym liderem wciąż pozostaje Monster Hunter: World. Dobrze radzą sobie również tegoroczne produkcje, czyli Resident Evil 2 oraz Devil May Cry 5.

Krystian Pieniążek

8

Pierwszy kwartał bieżącego roku fiskalnego dobiegł końca 30 czerwca, jednak firma Capcom dopiero teraz zaktualizowała wyniki sprzedaży swoich gier. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że jeśli chodzi o popularność produkcji sygnowanych logo tego wydawcy, niekwestionowanym liderem pozostaje Monster Hunter: World, dostępny na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Xboksie One.

Jak się okazuje, do 30 czerwca bieżącego roku produkcja trafiła w ręce 13,1 mln graczy; z uwagi na fakt, że w maju donosiliśmy Wam o 12,4 mln sprzedanych egzemplarzy, śmiało można stwierdzić, iż owa pozycja wciąż rozchodzi się niczym ciepłe bułeczki. Co się tyczy powodów takiego stanu rzeczy – Japończycy wskazują przede wszystkim na zbliżające się wielkimi krokami rozszerzenie Iceborne, które działa na wyobraźnię graczy, a także na „strategiczne obniżki cen” omawianego tytułu.

Zbliżająca się wielkimi krokami premiera dodatku Iceborne zdaje się napędzać sprzedaż gry Monster Hunter: World. - Monster Hunter World wciąż na szczycie – sprzedaż gier Capcomu - wiadomość - 2019-08-08
Zbliżająca się wielkimi krokami premiera dodatku Iceborne zdaje się napędzać sprzedaż gry Monster Hunter: World.

A skoro mowa o Monster Hunter: World - Iceborne, warto odnotować, iż japońskiemu wydawcy trudno wyrokować, jak będzie wyglądać sprzedaż tego dużego dodatku. Wszystko przez to, że jeszcze wielu graczy nie może złożyć na niego zamówienia przedpremierowego i z zakupem musi poczekać do 6 września 2019 roku, kiedy to zadebiutuje on na konsolach (na komputerach osobistych ma się pojawić w styczniu). Inna sprawa, że jest to pierwsze tak obszerne DLC w historii Capcomu, co także nie ułatwia sprawy.

Poza tym dowiedzieliśmy się, że od premiery, która miała miejsce pod koniec stycznia, do 30 czerwca 2019 roku, gra Resident Evil 2 trafiła w ręce 4,5 mln graczy, z kolei Devil May Cry 5, który zadebiutował w marcu, znalazł 2,5 mln nabywców. Oczywiście Capcom spodziewa się dalszego wzrostu sprzedaży tych tytułów, który ma być owocem promocji, na czele z obniżkami ich cen w dystrybucji cyfrowej. W założeniach mają one sprawić, że w okresie od 1 kwietnia 2019 do 31 marca 2020 roku każdy z nich znajdzie ponad milion nowych posiadaczy.

Resident Evil 2 jest hitem, jednak wciąż nie udało mu się pokonać „piątki”, „szóstki” oraz „siódemki”. - Monster Hunter World wciąż na szczycie – sprzedaż gier Capcomu - wiadomość - 2019-08-08
Resident Evil 2 jest hitem, jednak wciąż nie udało mu się pokonać „piątki”, „szóstki” oraz „siódemki”.
  1. Oficjalna strona internetowa firmy Capcom
  2. Recenzja gry Monster Hunter: World – udane łowy
  3. Monster Hunter: World – poradnik do gry
Resident Evil 2

Resident Evil 2

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Data wydania: 25 stycznia 2019
Resident Evil 2 - Encyklopedia Gier
8.6

GRYOnline

8.5

Gracze

9.7

Steam

9.2

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

17

Krystian Pieniążek

Autor: Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

Google i Twitter przerzucają się na procesory AMD EPYC

Następny
Google i Twitter przerzucają się na procesory AMD EPYC

CoD: Modern Warfare z kampanią na około 7 godzin. Battle.net obowiązkowy

Poprzedni
CoD: Modern Warfare z kampanią na około 7 godzin. Battle.net obowiązkowy

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl