Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - zobacz wymagania sprzętowe
Firma Konami udostępniła minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Premiera Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zbliża się wielkimi krokami, więc firma Konami uznała, że najwyższy czas ujawnić wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry. Wydawca udostępnił te informacje na dedykowanym projektowi forum w serwisie Steam.
Wymagania minimalne:
- Procesor: Intel Core i5-4460 3.40 GHz lub lepszy
- Pamięć: 4 GB RAM,
- Karta grafiki: ze wsparciem dla DirectX 11 (Nvidia GeForce GTX 650 2GB lub lepsza)
- Miejsce na dysku: 28 GB
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 7, Windows 8
Wymagania rekomendowane:
- Procesor: Intel Core i7-4790 3.60GHz
- Pamięć: 8 GB RAM,
- Karta grafiki: ze wsparciem dla DirectX 11 (Nvidia GeForce GTX 760 lub lepsza)
- Miejsce na dysku: 28 GB
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 7, Windows 8
Jak widać, wymagania są raczej standardowe jak na współczesną wysokobudżetową produkcję i nie odbiegają mocno od tych, jakie podano w zeszłym roku dla Metal Gear Solid V: Ground Zeroes.
Przypomnijmy, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 i PlayStation 3. Premiera zaplanowana została na 1 września. Tego dnia zagramy jednak tylko w kampanię dla pojedynczego gracza. Tryb multiplayer, czyli tzw. Metal Gear Online zostanie wypuszczony 6 października na konsolach. Natomiast użytkownicy komputerów rozpoczną sieciowe bitwy dopiero w styczniu przyszłego roku.
Obecnie równie duże emocje co sama gra wywołuje jej burzliwy cykl deweloperski. Według najnowszych doniesień produkcja Metal Gear Solid V: The Phantom Pain pochłonęła 80 mln dolarów. Projekt jest także łabędzim śpiewem studia Kojima Productions. Zespół został bowiem rozwiązany w wyniku konfliktu między Hideo Kohimą a szefostwem firmy Konami. Sytuacja jest tak zła, że nazwisko twórcy zostało usunięte z pudełek i oficjalnej strony, a wczoraj głośno było o skandalicznym traktowaniu autorów przez wydawcę.
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki? (zapowiedź)
- Oficjalna strona gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Więcej:Twórcy Battlefield 6 ujawnili „magiczny” trik stojący za wydajnością gry. „Nie jesteśmy już na PS4”

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Data wydania: 1 września 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Azakal Chorąży

Ściema te wymagania. Posiadam i5 4460, 8GB RAMu i GTX 960 a w MGS: GZ grałem ze wszystkim na max w 1600 x 1200 i przy 60 FPS a przecież mój 4460 łapie się ledwo na minimalne :P
zanonimizowany56091 Generał
Ja jestem spokojny że ruszy u mnie.Czekam.Ale wymagania to ściema.
zanonimizowany1093973 Generał
Ultra na miękko, tak si e to robi, uczyć się Ubishit, Rock$tar i inni wyrobnicy
Henrar Generał

@sickrabbit
To teraz zobacz sobie, ile np. NPCów jest w AC: Unity a ile w MGSV.
Nie sztuką jest zrobić grę, która chodzi w 1080p@60, jak nic się na ekranie praktycznie nie dzieje.
Matheo212 Legionista
sickrabbit 2015-08-05 - 14:29
Ultra na miękko, tak si e to robi, uczyć się Ubishit, Rock$tar i inni wyrobnicy
Chłopaku Rockstar bardzo dobrze zoptymalizował GTA V, a to że gra nie działała na twoim sprzęcie to oznacza, że masz jakiś szrot.