Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - zobacz wymagania sprzętowe

Firma Konami udostępniła minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Adrian Werner

Do premiery gry pozostał niecały miesiąc. - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - poznaliśmy wymagania sprzętowe - wiadomość - 2015-08-04
Do premiery gry pozostał niecały miesiąc.

Premiera Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zbliża się wielkimi krokami, więc firma Konami uznała, że najwyższy czas ujawnić wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry. Wydawca udostępnił te informacje na dedykowanym projektowi forum w serwisie Steam.

Wymagania minimalne:

  1. Procesor: Intel Core i5-4460 3.40 GHz lub lepszy
  2. Pamięć: 4 GB RAM,
  3. Karta grafiki: ze wsparciem dla DirectX 11 (Nvidia GeForce GTX 650 2GB lub lepsza)
  4. Miejsce na dysku: 28 GB
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7, Windows 8

Wymagania rekomendowane:

  1. Procesor: Intel Core i7-4790 3.60GHz
  2. Pamięć: 8 GB RAM,
  3. Karta grafiki: ze wsparciem dla DirectX 11 (Nvidia GeForce GTX 760 lub lepsza)
  4. Miejsce na dysku: 28 GB
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7, Windows 8

Jak widać, wymagania są raczej standardowe jak na współczesną wysokobudżetową produkcję i nie odbiegają mocno od tych, jakie podano w zeszłym roku dla Metal Gear Solid V: Ground Zeroes.

Przypomnijmy, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 i PlayStation 3. Premiera zaplanowana została na 1 września. Tego dnia zagramy jednak tylko w kampanię dla pojedynczego gracza. Tryb multiplayer, czyli tzw. Metal Gear Online zostanie wypuszczony 6 października na konsolach. Natomiast użytkownicy komputerów rozpoczną sieciowe bitwy dopiero w styczniu przyszłego roku.

Obecnie równie duże emocje co sama gra wywołuje jej burzliwy cykl deweloperski. Według najnowszych doniesień produkcja Metal Gear Solid V: The Phantom Pain pochłonęła 80 mln dolarów. Projekt jest także łabędzim śpiewem studia Kojima Productions. Zespół został bowiem rozwiązany w wyniku konfliktu między Hideo Kohimą a szefostwem firmy Konami. Sytuacja jest tak zła, że nazwisko twórcy zostało usunięte z pudełek i oficjalnej strony, a wczoraj głośno było o skandalicznym traktowaniu autorów przez wydawcę.

  1. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki? (zapowiedź)
  2. Oficjalna strona gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 1 września 2015

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

8.0

Gracze

9.2

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-08-04
22:11

Azakal Chorąży

Azakal

Ściema te wymagania. Posiadam i5 4460, 8GB RAMu i GTX 960 a w MGS: GZ grałem ze wszystkim na max w 1600 x 1200 i przy 60 FPS a przecież mój 4460 łapie się ledwo na minimalne :P

Komentarz: Azakal
2015-08-05
02:22

zanonimizowany56091 Generał

Ja jestem spokojny że ruszy u mnie.Czekam.Ale wymagania to ściema.

Komentarz: zanonimizowany56091
2015-08-05
14:29

zanonimizowany1093973 Generał

Ultra na miękko, tak si e to robi, uczyć się Ubishit, Rock$tar i inni wyrobnicy

Komentarz: zanonimizowany1093973
2015-08-05
14:43

Henrar Generał

Henrar

@sickrabbit

To teraz zobacz sobie, ile np. NPCów jest w AC: Unity a ile w MGSV.
Nie sztuką jest zrobić grę, która chodzi w 1080p@60, jak nic się na ekranie praktycznie nie dzieje.

Komentarz: Henrar
2015-08-23
10:14

Matheo212 Legionista

sickrabbit 2015-08-05 - 14:29
Ultra na miękko, tak si e to robi, uczyć się Ubishit, Rock$tar i inni wyrobnicy

Chłopaku Rockstar bardzo dobrze zoptymalizował GTA V, a to że gra nie działała na twoim sprzęcie to oznacza, że masz jakiś szrot.

Komentarz: Matheo212

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl