Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 5 maja 2016, 11:57

autor: Adrian Werner

Megan Fox promuje Stormfall: Rise of Balur

Studio Plarium rozpoczęło nową akcję promocyjną mobilnej strategii Stormfall: Rise of Balur. Do kampanii zatrudniono aktorkę Megan Fox, która pojawiła się również w samej grze jako nowa postać.

Studia mobilne coraz częściej wykorzystują gwiazdy do reklamowania swoich produkcji. Szlak przetarł zespół Machine Zone, który wypromował grę Game of War: Fire Age dzięki zaangażowaniu modelki Kate Upton, a potem piosenkarki Mariah Carey. Teraz tę samą metodę postanowiła wykorzystać przy marketingu strategii Stormfall: Rise of Balur firma Plarium. Postawiła ona na aktorkę Megan Fox, znaną z cyklu Transfomers oraz niedawnego restartu serii Wojownicze żółwie ninja.

Fox nie występuje zresztą tylko w materiałach promocyjnych. Aktorka została również wprowadzona do samej gry jako postać imieniem Amelia Delthanis, czyli wojowniczka stojąca na czele Straży Wielkiej Rady. Pełni ona rolę mentorki gracza i pomaga mu zorientować się w sytuacji w grze. Co ciekawe, autorzy równolegle zapowiedzieli, że pracują także nad klasyczną kampanią dla pojedynczego gracza, która ukaże się jako darmowa aktualizacja.

Stormfall: Rise of Balur to stosunkowo nowa produkcja. Poprzednia odsłona serii o tytule Stormfall: Age of War zadebiutowała w 2012 roku jako strategia przeglądarkowa, rozgrywana m.in. za pomocą serwisu społecznościowego Facebook. Okazała się ona dla studia Plarium sporym przebojem i w czasach największej świetności bawiło się w nią regularnie kilkadziesiąt milionów osób. W styczniu zeszłego roku miał premierę nowy projekt, co znacząco ożywiło społeczność fanowską Stormfall.

Gra Stormfall: Rise of Balur dostępna jest na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android. Wszystkie wersje gry korzystają z modelu darmowego z mikropłatnościami.

Stormfall: Rise of Balur w App Store

Stormfall: Rise of Balur w Google Play

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej