Medal of Honor już w sprzedaży
Electronic Arts informuje, że gra Medal of Honor™ trafia do sprzedaży w sklepach całej Polski.
Electronic Arts Polska Press Release
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
Electronic Arts informuje, że gra Medal of Honor™ trafia do sprzedaży w sklepach całej Polski.
Ten przygotowany wspólnymi siłami firm EA Danger Close oraz EA DICE produkt zwiastuje powrót EA do tematyki strzelanin z akcją obserwowaną z perspektywy pierwszej osoby. Do zabawy zachęcają nagrodzony wieloma prestiżowymi nagrodami tryb multiplayer oraz oszałamiająco autentyczna kampania dla pojedynczego gracza. Akcja gry osadzona została we współczesnych realiach wojennych i inspirowana jest prawdziwymi działaniami żołnierzy w Afganistanie. Medal of Honor powstał przy udziale Armii Stanów Zjednoczonych, jak również aktywnych i byłych członków elitarnej jednostki Tier 1. Medal of Honor dostarcza zupełnie nowy poziom autentycznych i interaktywnych doznań, inspirowanych opowiadaniami żołnierzy, którzy odbyli służbę w Afganistanie.
Medal of Honor zyskał uznanie wielu krytyków, jak również fanów z całego świata, zwracając na siebie uwagę autentycznym środowiskiem walk, oprawą wizualną na najwyższym poziomie oraz wyróżniającym się przebiegiem rozgrywki. Oto niektóre wydarzenia i osiągnięcia związane z premierą gry Medal of Honor:
- Najszybciej sprzedająca się gra z serii Medal of Honor w ostatniej dekadzie
- Największa liczba pre-orderów w jedenastoletniej historii marki Medal of Honor
- Wydanie wspierane zakrojoną na szeroką skalę kampanią marketingową, obejmującą liczne spoty telewizyjne oraz billboardy w sześciu największych amerykańskich marketach
- Ponad 180 tysięcy fanów gry na Facebooku oraz ponad 25 tysięcy osób śledzących informacje na jej temat na Twisterze
- PeCetowa wersja beta gry pobiła o 41% rekord gry Battlefield: Bad Company™ 2 w liczbie jednocześnie zalogowanych użytkowników
- W testach trybu multiplayer gry Medal of Honor wzięło ponad milion użytkowników PlayStation 3, Xboksów 360 oraz komputerów osobistych. Dzięki dwóm otwartym beta-testom zadbano o maksymalne dopracowanie trybu sieciowej rozgrywki.
- Największe rozrywkowe wydarzenie października, które w oparciu o dane serwisu Boxofficemojo.com powinno przebić wyniki finansowe uzyskane przez kinowe premiery takich filmów jak “The Social Network”, “Secretariat” czy “Och, życie”.
- Na drodze do zdobycia nagrody dla najbardziej dochodowej marki związanej ze współczesnymi militariami.
- Wzrost popularności związanego z tematyką Medal of Honor teledysku zespołu Linkin Park, zatytułowany “Catalyst”. Film obejrzany został już przez ponad 6.5 miliona użytkowników serwisu YouTube, stając się najchętniej oglądanym materiałem w dniach 1 i 2 sierpnia.
Akcja Medal of Honor po raz pierwszy w jedenastoletniej historii cyklu nie rozgrywa się w trakcie II Wojny Światowej, a przenosi gracza do ogarniętego wojną współczesnego Afganistanu. Fabuła gry śledzi poczynania niewielkiej grupki fikcyjnych bohaterów, wchodzących w skład Tier 1 Operators, czyli na wpół tajnej elitarnej jednostki wyselekcjonowanych żołnierzy pod dowództwem NCA (National Command Authority). Jednostka Tier 1 podejmuje się wykonywania misji niebezpiecznych i skomplikowanych, z którymi mogą sobie poradzić jedynie elitarni żołnierze. Niezrównana autentyczność działań podejmowanych w trakcie kampanii dla pojedynczego gracza wspierana jest przez sieciowy tryb gry. Doczekał się on już między innymi nagrody serwisu GameSpy dla najlepszego multiplayera targów E3 2010, a dzięki dedykowanym serwerom i wielu elementom przygotowanym przez studio EA DICE zapewni bezproblemową rozgrywkę na światowym poziomie.

GRYOnline
Gracze
Steam