Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 21 lutego 2016, 13:44

autor: Adrian Werner

Lost Socks: Naughty Brothers - śliczna platformówka zadebiutuje 2 marca

Lost Socks: Naughty Brothers, czyli śliczna dwuwymiarowa platformówka studia Nerf Games, po trzech latach produkcji zadebiutuje na iOS-ie 2 marca.

Mobilne studio Nerf Game ostatnie trzy lata spędziło pracując nad śliczną dwuwymiarową platformówką Lost Socks: Naughty Brothers. Teraz zespół poinformował, że projekt został ukończony i trafi do sprzedaży 2 marca.

Podana data dotyczy wyłącznie wersji na iOS-a. Twórcy kończą również wydanie na Androida, które ma zadebiutować wkrótce potem, ale na razie nie są jeszcze gotowi podać konkretnej daty. Warto wspomnieć, że gra będzie produkcją premium, a więc pozbawioną mikropłatności.

Lost Socks: Naughty Brothers opowie absurdalną historię dwóch braci będących parą skarpet. Jeden z nich znika bez śladu, więc drugi postanawia go odnaleźć. Przy takim scenariuszu nie możemy oczywiście liczyć na rozbudowaną fabułę, ale powinna ona spełnić swoje dwa podstawowe zadania, czyli zapewnić nam pretekst do zabawy oraz dostarczy nietypowo wyglądającego bohatera.

Gra będzie należała do kategorii określanej mianem auto-runnerów. Postać więc automatycznie pędzi naprzód, a my za pomocą gestów wydajemy jej komendy takie jak skok czy napełnienie się powietrzem, co przeobrazi skarpetę w pseudo-balon i pozwoli na powolne opadanie.

Produkcja zaoferuje ponad trzydzieści poziomów i na każdym z nich naszym zadaniem będzie dotarcie od punktu startowego do mety. Na drodze staną nam liczne przeszkody i pułapki. Nie zabraknie także wielu różnorodnych przeciwników, w tym kilku bossów. Na szczęście nasz bohater będzie mógł korzystać ze sporego arsenały broni palnej, która posłuży zarówno do walki, jak i niszczenia elementów otoczenia. Zabawę zaczniemy z prostym karabinem, ale potem będziemy mogli gromadzić coraz potężniejsze zabawki.

Autorzy obiecują dużą różnorodność kampanii. Podczas zabawy odwiedzimy kilka typów lokacji i każdy z nich zaoferuje mocno odmienne wyzwania. Wszystko to ukazane zostanie za pomocą atrakcyjnej dwuwymiarowej oprawy graficznej.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej