Lords of the Fallen, polska produkcja z gatunku RPG akcji powstająca w studiu CI Games, została w końcu zaprezentowana na kilkuminutowym fragmencie rozgrywki. Pokaz dla serwisu IGN przeprowadził Tomasz Gop, producent wykonawczy tytułu, omawiając przy okazji poszczególne aspekty zabawy.
Kamil Zwijacz
Studio CI Games zaprezentowało pierwszy, kilkuminutowy fragment rozgrywki z nadchodzącej gry RPG akcji - Lords of the Fallen. Tomasz Gop, producent wykonawczy, pracujący wcześniej przy dwóch pierwszych Wiedźminach, pograł w nowy tytuł w towarzystwie przedstawiciela serwisu IGN, przy okazji omawiając zasady rządzące zabawą. Już na pierwszy rzut oka widać, że projekt czerpie inspiracje z gry Dark Souls, dodając jednak od siebie sporo własnych pomysłów. Jednym z nich jest podział walki z bossem na etapy, uwidocznione na pasku zdrowia przeciwnika. Po przekroczeniu kolejnych „progów”, wróg zmienia swoje zachowanie, nacierając w nieco inny sposób. W finale świetnie opancerzony rycerz odrzuca tarczę i zaczyna wyprowadzać dłuższe ataki. Wszystko to i nieco więcej obejrzycie na poniższym nagraniu.
Zaprezentowany fragment rozgrywki jest niemal tym samym, który Hed widział w zeszłym roku na targach Gamescom. W naszej zapowiedzi znajdziecie więc dokładny opis gameplaya, wraz z kilkoma ciekawostkami i planami deweloperów. Nie znamy jeszcze dokładnego terminu premiery Lords of the Fallen, ale pewnym jest, że tytuł ukaże się na sklepowych półkach jesienią bieżącego roku, na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach PC. Wygląda na to, że fani gier RPG akcji mają na co czekać.
Lords of the Fallen tworzone jest w studiu CI Games wspomaganym przez ekipę Deck13. W grze wcielimy się w niejakiego Harkyna – wojownika, który chce pokonać pradawnego boga, powracającego na Ziemię po wielu latach, w celu zniszczenia ludzkości. Pierwsze informacje o tym tytule pojawiły się jeszcze w 2011 roku, kiedy to ujawniono, że producentem wykonawczym nowej produkcji został Tomasz Gop. Od tamtej pory poznaliśmy szereg innych elementów, w tym długość linii fabularnej. Osoby, które nie będą chciały zagłębiać się w świat produkcji, zdołają zaliczyć główny wątek w około 15 godzin.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0