W miesiąc od premiery sprzedano ponad milion egzemplarzy Little Nightmares 2. Gra sprzedaje się znacznie szybciej niż pierwsza część cyklu.
Studio Tarsier ma powody do zadowolenia. Zespół pochwalił się, że sprzedaż gry Little Nightmares II przekroczyła milion egzemplarzy. Ten wynik udało się osiągnąć w miesiąc od premiery, gdyż produkcja zadebiutowała na rynku 11 lutego tego roku.
Przypomnijmy, że gra trafiła równocześnie na PC oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Tytuł oferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. W projekt mogą zagrać także posiadacze PS5 i Xboksa Series X/S dzięki wstecznej kompatybilności. W planach są dedykowane wersje na next-geny, ale na nie poczekamy dłużej.
Sukces produkcji jest tym większy, że pierwsza część serii, czyli Little Nightmares, na przekroczenie progu miliona sprzedanych egzemplarzy potrzebowała szesnastu miesięcy. Sequel radzi więc sobie znacznie lepiej. Oczywiście jednym z głównych powodów tego jest fakt, że wpierw premierowa odsłona cyklu wyrobiła marce wyśmienitą renomę i zapewniła jej duże grono fanów.
Sprzedażowy sukces Little Nightmares II sprawia, że powstanie trzeciej części wydaje się być kwestią czasu. Wiemy już jednak, że nie wyprodukują jej autorzy dotychczasowych odsłon. Odpowiedzialne za opracowanie marki Tarsier Studios zostało bowiem jakiś czas temu wykupione przez grupę Embracer, natomiast prawa do serii posiada firma Bandai Namco Entertainmanet.
Japoński wydawca najpewniej zechce kontynuować serię, ale do tego zadania będzie musiał poszukać innego dewelopera. Natomiast studio Tarsier pracuje już nad nowa marką.
Więcej:Fani Tekkena wstrzymali oddech. Po 30 latach ojciec serii odchodzi na emeryturę
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
39

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.