Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 grudnia 2002, 08:25

autor: Łosiu

Kurka Wodna w Dobrej GRZE

Miło jest nam poinformować, iż w najnowszym wydaniu Dobrej GRY, który powędrował do kiosków w dniu wczorajszym, tj. 16 grudnia, ukazała się druga część zwariowanej gry zręcznościowej, pt. Kurka wodna 2: Zemsta pana Franka. Cena wynosi 19,90 PLN. Przypominam, że pierwsza cześć Kurki cieszyła się dużym zainteresowaniem graczy i sprzedała się w ponad 50 tysiącach egzemplarzy (recenzję napisał sam Soulcatcher :-). Zapraszamy do kiosków.

Miło jest nam poinformować, iż w najnowszym wydaniu Dobrej GRY, który powędrował do kiosków w dniu wczorajszym, tj. 16 grudnia, ukazała się druga część zwariowanej gry zręcznościowej, pt. Kurka wodna 2: Zemsta pana Franka. Cena wynosi 19,90 PLN. Przypominam, że pierwsza cześć Kurki cieszyła się dużym zainteresowaniem graczy i sprzedała się w ponad 50 tysiącach egzemplarzy (recenzję napisał sam Soulcatcher :-). Zapraszamy do kiosków.

Istota rozgrywki nie zmieniła się w żadnym stopniu, nadal kursor myszki jest celownikiem broni, a zadaniem gracza jest zestrzelenie jak największej ilości kurek pojawiających się na ekranie (to zza krzaka, to zza skały, to przelatujących w poprzek ekranu) w jak najkrótszym czasie. Autorzy wyposażyli grę w bardzo ładną dwuwymiarową, rysowaną grafikę (ponad 10.000 klatek klasycznej animacji). Do przejścia przygotowano sześć poziomów (w tym bonusowa plansza świąteczna) oraz dwa różne tryby rozgrywki Arcade i Classic. Dostępne są trzy rodzaje broni.

Kurka Wodna w Dobrej GRZE - ilustracja #1

Partnerami medialnymi nowego wydania Dobrej GRY są wortal Gry-Online.pl oraz miesięczniki Komputer ŚWIAT GRY i PLAY.

Kampania promocyjna obejmuje reklamę internetową (https://www.gry-online.pl/, http://www.auto-swiat.pl/, http://www.autosukces.pl/, http://www.eprofit.pl/, http://www.komputerswiat.pl/, http://www.newsweek.pl/, http://www.popcorn.pl/) oraz prasową (Auto Świat, Auto Sukces, Komputer ŚWIAT GRY, Newsweek, Profit, Popcorn, PLAY).

Sprzedażą wersji pudełkowej w marketach i dobrych sklepach z grami zajmuje się firma TopWare.

Więcej informacji: Encyklopedia GRY-OnLine, http://www.dobragra.pl/, http://www.kurkawodna.pl/