Konsolowa premiera The Elder Scrolls Online przesunięta o pół roku

Bethesda ogłosiła, że zdecydowała się przesunąć konsolową premierę MMO The Elder Scrolls Online. Debiut gry planowany był na czerwiec, ale nastąpi najprawdopodobniej dopiero pół roku później. Producenci podali również szczegóły specjalnej oferty promocyjnej dla właścicieli pecetowej edycji gry, którzy chcieliby kupić także jej konsolową wersję.

Michał Kułakowski

Pecetowa edycja gry spotkała się z mieszanymi recenzjami i opiniami graczy

Od pecetowej premiery MMO The Elder Scrolls Online minął już nieco ponad miesiąc. Zgodnie z ogłoszonymi planami, w czerwcu do sklepów powinny trafić również wersje gry na Xboksa One i PlayStation 4. Tak się jednak nie stanie. Bethesda oraz zespół ze studia ZeniMax Online ogłosiły wspólnie, we wpisie na oficjalnej stronie The Elder Scrolls Online, że zdecydowały się przesunąć debiut obu konsolowych edycji tytułu aż o pół roku.

Deweloperzy stwierdzili, że prace nad portami postępowały dość szybko, ale twórcy napotkali na pewne istotne problemy, specyficzne dla platform Sony i Microsoftu. Ich rozwiązanie oraz integracja gry z infrastrukturą sieciową obu konsol okazała się znacznie bardziej skomplikowana i czasochłonna niż przypuszczano. W obliczu zbliżającego się czerwcowego deadline'u autorzy postanowili, że potrzebują jeszcze co najmniej sześć miesięcy, by dostarczyć graczom odpowiedniej jakości produkt. Na razie nie wiadomo czy konsolowe porty będą zawierać wszystkie nowości, które w najbliższych miesiącach zostaną wprowadzone do The Elder Scrolls Online na PC.

W ramach rekompensaty dla graczy oczekujących na debiut portów na konsolach, Bethesda przygotowała wraz z Microsoftem i Sony specjalną ofertę promocyjną. Posiadacze pecetowego The Elder Scrolls Online, którzy do końca czerwca aktywują swoje konta, będą mogli zakupić cyfrową wersję tytułu na konsolach za 20 dolarów (ok. 60 zł). Edycja ta standardowo zawierać będzie 30-dniowy darmowy okres próbnej zabawy. Twórcy przygotują też narzędzia pozwalające na transfer postaci z wersji PC na konsole.

  1. Recenzja gry The Elder Scrolls Online – ani to Skyrim, ani świetne MMO
  2. Oficjalna strona gry The Elder Scrolls Online
The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 4 kwietnia 2014

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

7.3

Gracze

8.3

Steam

7.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-05-09
09:21

Thun Senator

😈

@Child of Pain

Parafrazując...

"Zwłaszcza na Playstation 4, płać abonament za grę PSN i jeszcze abonament za samą grę."

Komentarz: Thun
2014-05-09
09:26

Ogame_fan Legend

Ogame_fan
😜

Thun

No właśnie nie, PS+ nie jest potrzebny do grania w ESO, tak samo jak wszystkie F2P i MMO :)

A PlayStation Plus membership is not required to play The Elder Scrolls Online. PS4 players will only be required to pay the same monthly subscription associated with The Elder Scrolls Online that PC and Mac users will pay—nothing more.

W przeciwieństwie do xboxa, na którym nawet netflix nie działa bez golda, na PS4 możesz zrobić na prawdę dużo bez PS+.

Komentarz: Ogame_fan
2014-05-09
09:27

Child of Pain Legend

[5]
Dlaczego kłamiesz? Nie kazda gra multiplayer wymaga oplacania PSN+ na PS4 w przeciwienstwie do Xboxone z Xbox Live na ktorym NIE ZAGRASZ multi.
http://blog.us.playstation.com/2014/01/28/the-elder-scrolls-online-on-ps4-your-questions-answered/

Komentarz: Child of Pain
2014-05-09
10:40

zanonimizowany916771 Senator

Spokojnie on pewnie o tym nie wiedzial, tak info czasem gdzieś umykają. Prawdą jest że do f2p mmo nie jest wymagany abo na PS4, ale na xboxie done już tak. Podobno MS ma rozważać takie samo rozwiazanie u siebie ale pewnie ostatecznie do tego nie dojdzie.

Komentarz: zanonimizowany916771
2014-05-09
16:29

Child of Pain Legend

Dobrze bylo by sprawdzic to co sie twierdzi. Zwlaszcza, ze PSN+ nadal jest lepsza oferta od Xboxlive nawet pomimo ograniczen multi zarowno na PS3 jak i PS4. Niestety Microsoft mial wiecej placacych uzytkownikow za gorsza usluge wiec Sony moglo wprowadzic platnoscia za multi z ktora az tak nie ograniczna.

Komentarz: Child of Pain

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl