The Elder Scrolls Online – szczegóły pierwszej aktualizacji do gry

Minął miesiąc od oficjalnej premiery gry The Elder Scrolls Online i z tej okazji studio ZeniMax Online przygotowało szczegółowy opis zawartości pierwszego dużego update’u, który pojawi się wraz z nadchodzącym patchem 1.1. Poza tym, firma zdradziła czego można spodziewać się w kolejnych miesiącach.

Artur Raciborski

Twórcy zapowiedzieli, że w 2014 roku do The Elder Scrolls Online pojawi się wiele aktualizacji, które pomogą usprawnić grę.

Minął miesiąc od oficjalnej premiery gry The Elder Scrolls Online i z tej okazji studio ZeniMax Online objaśniło dotychczasowe prace nad poprawą tytułu i ze szczegółami opisało zawartość pierwszej dużej aktualizacji, która pojawi się wraz z patchem 1.1. Poza tym, firma zdradziła czego można spodziewać się w kolejnych miesiącach. Przede wszystkim, deweloperzy zajmują się zmniejszeniem farmienia złota oraz ilości botów, które przeszkadzają w graniu. Twórcy liczą na społeczność graczy i apelują, by im aktywnie pomagać, raportując boty oraz spamerów. Deweloperzy ujawnili, że zdołali naprawić już wiele usterek, jakie rzutowały na rozgrywkę, a są to m.in. zadania, które blokowały progres, gildie NPC oraz główną historię. ZeniMax Online Studios zdaje sobie jednak sprawę, że jest to tylko wierzchołek góry lodowej i w grze wciąż występuje mnóstwo innych uciążliwych błędów. Twórcy zapowiedzieli, że wszystkie usterki będą naprawiane jak najszybciej w cotygodniowych łatkach.

Największym patchem będzie zapowiedziany w kwietniu Update 1, który działa na serwerach testowych już od tygodnia. Będzie to pierwsza większa aktualizacja do gry, wprowadzająca dużo zmian i łatek. Poniżej prezentujemy podsumowanie tego, co znajdziecie we wspomnianym wyżej patchu.

Update 1

  • Craglorn, czyli pierwsza z Adventure Zone, stworzona dla wysokopoziomowych graczy z grup Veteran Rank 1 oraz wyższych,
  • Trials, czyli 12-osobowa raidowa instancja dla postaci z Veteran Rank. Zawiera ranking drużyn z najszybszymi czasami ukończenia wyzwania,
  • Death recap, który pozwoli graczom zobaczyć, kto ich zabił oraz jaką zdolnością to zrobił. Szczególnie przydatne w dungeonach, PvP oraz Craglorn,
  • gracz otrzyma więcej punktów przymierza (Alliance Points), gdy będzie walczył we frakcji, w której aktualnie gra mniej osób,
  • niektóre animacje zostaną zmienione i poprawione,
  • umiejętności bojowe i klasowe zostaną zbalansowane i poprawione,
  • zostanie naprawiona zawartość, powodująca desynchronizację zadań.

Deweloperzy powiedzieli o naprawie błędów, walce z handlarzami złotem oraz balansie gry, a także ujawnili trochę informacji o przyszłych możliwych aktualizacjach, które będą pojawiać się w The Elder Scrolls Online w 2014 roku i później. Zobaczcie krótką listę tego, nad czym pracuje studio ZeniMax Online.

Przyszłe aktualizacje

  • pojawi się system, który pozwoli widzieć graczy, z jakimi jesteście obecnie w grupie, nawet gdy są w innych fazach,
  • powstanie „system sprawiedliwości”, dający możliwość kradzieży i zabijania postaci niezależnych. Oczywiście będą wiązały się z tym konsekwencje… jeżeli zostaniecie złapani,
  • migracja europejskiego megaserwera do bazy w Europie,
  • poprawa Field of View (FOV),
  • możliwość zmiany kolorów oraz wykończeń zbroi,
  • dwa nowe dungeony dla weteranów: Crypt of Hearts oraz City of Ash,
  • nowy region Craglorn z Trialem (The Serpent),
  • zwiększona zdolność do podnoszenia rzeczy z ziemi,
  • wprowadzenie do gry zadań Gildii Złodziei oraz Mrocznego Bractwa,
  • spellcrafting,
  • wyścigi konne,
  • Dragonstar Arena – podobne do Trials, ale przeznaczone dla grup czteroosobowych,
  • ulepszenia łowienia, systemu craftingu i Looking for Group,
  • poprawiona i ulepszona animacja twarzy NPC,
  • ulepszenie funkcjonalności systemu gildii: poprawa interfejsu, tworzenie insygniów, dodawanie rang oraz wprowadzenie Kiosków, czyli sklepów dla najlepszych gildii,
  • dungeony zostaną dopasowane do poziomu lidera grupy,
  • wprowadzone zostaną nagrody za powtarzanie dungeonów,
  • Imperial City – dungeon PvP.

Deweloperzy ze studia ZeniMax Online są świadomi, że część problemów utrudniła zabawę wielu ludziom i dlatego w ramach przeprosin firma da dodatkowe 5 dni gry każdemu graczowi The Elder Scrolls Online, który miał aktywne konto do 1 maja oraz tym, którzy obecnie korzystają z 30 dni dołączonych do tytułu. Jest to mały gest, lecz cieszy fakt, iż deweloperzy doceniają społeczność graczy i szanują ich czas.

The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 4 kwietnia 2014

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

7.3

Gracze

8.3

Steam

7.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-05-05
16:12

wcogram Generał

Z anty social MMO chcą zrobić social. Pół roku po premierze dodadzą opcję pomagania znajomym oraz osobą z gildii w questach.

Jak każda ostatnio wydana gra jest niedokończona i naprawiana po premierze.

Komentarz: wcogram
2014-05-05
16:40

Gibsonn Generał

up, gra jest niedokonczona i naprawiana po premierze...kuźwa to w koncu dobrze ze jest naprawiana czy źle wedlug Ciebie? hehe

Komentarz: Gibsonn
2014-05-05
18:10

berial6 Legend

berial6

No, to kiedy to przejdzie na F2P?

Komentarz: berial6
2014-05-05
21:18

damoss Legionista

Pewnie nie długo daje jeszcze z 6 miesięcy i będzie F2P :) i potem zacznę grac jeszcze raz :)

Komentarz: damoss
2014-05-05
22:24

zanonimizowany940069 Pretorianin

Eech.... Może to i lepiej? Niech poprawią to i owo, a później f2p... Tylko... jakoś mimo wszystko żal...

Komentarz: zanonimizowany940069

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl