Koncern Activision numerem jeden na rynku amerykańskim

Koncern Activision wydał oświadczenie stwierdzające, iż w okresie jedenastu miesięcy, od stycznia do listopada, stał się największym wydawcą na terytorium Stanów Zjednoczonych. Wiadomość ta dotyczy segmentu konsolowego, zarówno sprzętu stacjonarnego, jak i przenośnego.

Przemysław Zamęcki

Koncern Activision wydał oświadczenie stwierdzające, iż w okresie jedenastu miesięcy, od stycznia do listopada, stał się największym wydawcą na terytorium Stanów Zjednoczonych. Wiadomość ta dotyczy segmentu konsolowego, zarówno sprzętu stacjonarnego, jak i przenośnego.

Koncern Activision numerem jeden na rynku amerykańskim - ilustracja #1

Według organizacji zajmującej się analizą amerykańskiego rynku rozrywkowego, NPD Group, udziały giganta na rynku elektronicznej rozrywki, w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, wzrosły z 7,9% do 16,8%.

W listopadzie najlepiej sprzedającymi się tytułami były Guitar Hero III: Legends of Rock oraz Call of Duty 4: Modern Warfare. Ten pierwszy należy także do najlepiej sprzedającej się marki od stycznia tego roku.

Należy zauważyć, iż sukces ten odnosi się jedynie do samego Activision Inc. Nie dotyczy on całego, powstałego ostatnio koncernu Activision Blizzard.

  • Activision
Podobało się?

0

Przemysław Zamęcki

Autor: Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl