Jak wygląda Armored Core 6 w „naturze”? Zobacz tonę gameplayu

Do sieci trafiły ponad dwie godziny rozgrywki z Armored Core VI: Fires of Rubicon, czyli następnej produkcji zespołu FromSoftware.

Adrian Werner

Jak wygląda Armored Core 6 w „naturze”? Zobacz tonę gameplayu, źródło grafiki: Bandai Namco Entertainment.
Jak wygląda Armored Core 6 w „naturze”? Zobacz tonę gameplayu Źródło: Bandai Namco Entertainment.

Już tylko kilka dni dzieli nas od rynkowego debiutu Armored Core VI: Fires of Rubicon, czyli najnowszej odsłony serii gier akcji z mechami w rolach głównych, za którą odpowiada japońskie studio FromSoftware, znane również z takich produkcji jak Elden Ring czy seria Dark Souls. Aby jeszcze mocniej podkręcić atmosferę przed premierą, będąca wydawcą projektu firma Bandai Namco Entertainment wypuściła bardzo obszerny materiał wideo z rozgrywką.

Film stanowi zapis transmisji, która trwała dwie godziny i dwanaście minut. Oferuje możliwość zobaczenia Armored Core VI: Fires of Rubicon „w naturze”, tj. zamiast starannie przygotowanego przez deweloperów gameplayu prezentuje czyste zapisy rozgrywki z sesji wielu „zwykłych” graczy, którzy zostali zaproszeni do sprawdzenia gry przed premierą.

Poprzednia odsłona cyklu, czyli Armored Core: Verdict Day, ukazała się dekadę temu. W tamtych czasach FromSoftware było dopiero po wydaniu pierwszego Dark Souls, które okazało się sukcesem, ale dzisiaj, po premierze m.in. kolejnych dwóch części tej serii, jak również Sekiro, Bloodborne oraz przede wszystkim Elden Ring, pozycja studia na rynku jest zupełnie inna i postrzegane jest ono jako jeden z najlepszych obecnie aktywnych zespołów w branży. Oczekiwania względem AC6 są więc ogromne.

Przypomnijmy, że Armored Core VI: Fires of Rubicon zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Premiera odbędzie się 25 sierpnia tego roku, czyli w najbliższy piątek. Produkcja zaoferuje lokalizację kinową, tj. z polskimi napisami.

  1. Oficjalna strona gry Armored Core VI: Fires of Rubicon
  2. Armored Core VI: Fires of Rubicon na Steamie
Armored Core VI: Fires of Rubicon

Armored Core VI: Fires of Rubicon

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 25 sierpnia 2023

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

6.7

Gracze

9.1

Steam

8.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

5

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-08-20
13:42

Szefoxxx Senator

Szefoxxx

No niestety trzeba być szczerym, wygląda słabiutko, pierwszy teaser był tak robiony, że zapowiadał zupełnie co innego i lepszego, a potem, potem maska opadła.

Komentarz: Szefoxxx
2023-08-20
13:44

claudespeed18 Legend

claudespeed18

Natury w tej grze za bardzo nie widać.

Komentarz: claudespeed18
2023-08-21
11:56

szybkistylgibki Chorąży

Warto zaznaczyć, że starcia PVP były ogrywane w środowisku LAN.

Więc granie po sieci będzie męczarnią jakby to były początki internetu, bo FromSoftware już takie jest i się nie zmieni bo ma za dużo fanów-owieczek którzy skaczą im po pindolach i obrzucają ich kasą.

Taka smutna prawda.

Komentarz: szybkistylgibki
2023-08-21
13:37

Szlugi12 Senator

Szlugi12

Ja kupie i zagram, ze względu na Dark Soulsy, Sekiro, Elden Ringa, do tego temat mechów zawsze spoko.

Komentarz: Szlugi12
2023-08-22
13:36

Jaya Generał

Przyznam, że bardzo mi się podoba. Inne gameplay'e na YT też pooglądałem, są nawet lepsze. To co pokazywali dawno temu jakoś nie przemawiało do mnie - wyglądało zbyt dziwnie. W nowych materiałach czuję dobry klimat i dość przyjemną walkę z lataniem.

Główne zagrożenie tej premiery to Starfield i BG3. BG3 dla mnie się zatrzymał tymczasowo przez bug czarnej mapy.

Inne zagrożenie jakie widzę, tak jak piszą tutaj - brak drzew. Jeśli wszystko będzie na jedno kopyto - szybko się znudzi. Totalnie nie wiem jak się zdobywa loot czy co jak są zmieniane misje, jak wygląda wszystko poza walką.

Mam też jakieś takie przekonanie, że jak w grze już się pojawia latanie to wielu graczy odpada. Być może powodem są gamepady zazwyczaj są stworzone do poruszania jak ERing.

Mi z kolei może przeszkadzać auto-celowanie i zazwyczaj brak jakiegoś kulturalnego podejścia do myszy i klawiatury. Przez samo menu w ER mam jakąś traumę.

Widzę, że tego latania może być w tej grze więcej niż w Starfield. Starfield idzie w próżnię. Prędkość relatywna dużo większe odgrywa dla mnie znaczenie. Uwielbiałem grać EDF5 latającą postacią, gdzie grafika była strasznie przestarzała jak na czasy premiery.

Komentarz: Jaya

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl