Jak wygląda Armored Core 6 w „naturze”? Zobacz tonę gameplayu
Do sieci trafiły ponad dwie godziny rozgrywki z Armored Core VI: Fires of Rubicon, czyli następnej produkcji zespołu FromSoftware.

Już tylko kilka dni dzieli nas od rynkowego debiutu Armored Core VI: Fires of Rubicon, czyli najnowszej odsłony serii gier akcji z mechami w rolach głównych, za którą odpowiada japońskie studio FromSoftware, znane również z takich produkcji jak Elden Ring czy seria Dark Souls. Aby jeszcze mocniej podkręcić atmosferę przed premierą, będąca wydawcą projektu firma Bandai Namco Entertainment wypuściła bardzo obszerny materiał wideo z rozgrywką.
Film stanowi zapis transmisji, która trwała dwie godziny i dwanaście minut. Oferuje możliwość zobaczenia Armored Core VI: Fires of Rubicon „w naturze”, tj. zamiast starannie przygotowanego przez deweloperów gameplayu prezentuje czyste zapisy rozgrywki z sesji wielu „zwykłych” graczy, którzy zostali zaproszeni do sprawdzenia gry przed premierą.
Poprzednia odsłona cyklu, czyli Armored Core: Verdict Day, ukazała się dekadę temu. W tamtych czasach FromSoftware było dopiero po wydaniu pierwszego Dark Souls, które okazało się sukcesem, ale dzisiaj, po premierze m.in. kolejnych dwóch części tej serii, jak również Sekiro, Bloodborne oraz przede wszystkim Elden Ring, pozycja studia na rynku jest zupełnie inna i postrzegane jest ono jako jeden z najlepszych obecnie aktywnych zespołów w branży. Oczekiwania względem AC6 są więc ogromne.
Przypomnijmy, że Armored Core VI: Fires of Rubicon zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Premiera odbędzie się 25 sierpnia tego roku, czyli w najbliższy piątek. Produkcja zaoferuje lokalizację kinową, tj. z polskimi napisami.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Szefoxxx Senator

No niestety trzeba być szczerym, wygląda słabiutko, pierwszy teaser był tak robiony, że zapowiadał zupełnie co innego i lepszego, a potem, potem maska opadła.
claudespeed18 Legend

Natury w tej grze za bardzo nie widać.
szybkistylgibki Chorąży
Warto zaznaczyć, że starcia PVP były ogrywane w środowisku LAN.
Więc granie po sieci będzie męczarnią jakby to były początki internetu, bo FromSoftware już takie jest i się nie zmieni bo ma za dużo fanów-owieczek którzy skaczą im po pindolach i obrzucają ich kasą.
Taka smutna prawda.
Szlugi12 Senator

Ja kupie i zagram, ze względu na Dark Soulsy, Sekiro, Elden Ringa, do tego temat mechów zawsze spoko.
Jaya Generał
Przyznam, że bardzo mi się podoba. Inne gameplay'e na YT też pooglądałem, są nawet lepsze. To co pokazywali dawno temu jakoś nie przemawiało do mnie - wyglądało zbyt dziwnie. W nowych materiałach czuję dobry klimat i dość przyjemną walkę z lataniem.
Główne zagrożenie tej premiery to Starfield i BG3. BG3 dla mnie się zatrzymał tymczasowo przez bug czarnej mapy.
Inne zagrożenie jakie widzę, tak jak piszą tutaj - brak drzew. Jeśli wszystko będzie na jedno kopyto - szybko się znudzi. Totalnie nie wiem jak się zdobywa loot czy co jak są zmieniane misje, jak wygląda wszystko poza walką.
Mam też jakieś takie przekonanie, że jak w grze już się pojawia latanie to wielu graczy odpada. Być może powodem są gamepady zazwyczaj są stworzone do poruszania jak ERing.
Mi z kolei może przeszkadzać auto-celowanie i zazwyczaj brak jakiegoś kulturalnego podejścia do myszy i klawiatury. Przez samo menu w ER mam jakąś traumę.
Widzę, że tego latania może być w tej grze więcej niż w Starfield. Starfield idzie w próżnię. Prędkość relatywna dużo większe odgrywa dla mnie znaczenie. Uwielbiałem grać EDF5 latającą postacią, gdzie grafika była strasznie przestarzała jak na czasy premiery.