Firma Crytek opublikowała nowy trailer gry Hunt: Showdown, który zapowiada tryb Trinity. Ów moduł pozwoli graczom na łączenie się w trzyosobowe drużyny, a sprawdzimy go w dniu premiery pełnej wersji omawianej produkcji.
Na nieco ponad miesiąc przed premierą swojej multiplayerowej strzelanki zatytułowanej Hunt: Showdown, odpowiedzialna za nią firma Crytek pochwaliła się, że udało jej się spełnić jedną z próśb najczęściej powtarzanych przez fanów. W pełnej wersji gry deweloperzy zaimplementują tryb Trinity, który pozwoli graczom łączyć się w trzyosobowe drużyny; warto bowiem zaznaczyć, że wersja z wczesnego dostępu (zarówno na komputerach osobistych, jak i na Xboksie One) pozwala na zabawę w duetach lub na spróbowanie swoich sił w roli samotnego wilka. Z tej okazji autorzy opublikowali krótki zwiastun, który czeka poniżej.
O Hunt: Showdown po raz pierwszy usłyszeliśmy w 2014 roku, kiedy to gra nosiła jeszcze miano Hunt: Horrors of the Gilded Age. Późniejsze problemy firmy Crytek, które pociągnęły za sobą zwolnienia w odpowiedzialnym za rozwój tego projektu studiu Crytek USA, a w konsekwencji – oddanie go w ręce ekipy Crytek Frankfurt – sprawiły jednak, że jego dalszy los stanął pod znakiem zapytania.
Dopiero w maju 2017 roku obwieszczono, że tytuł wciąż znajduje się w produkcji, natomiast w czerwcu światło dzienne ujrzały świeże konkrety na jego temat. Ostatecznie wszystko dobrze się skończyło – gra zadebiutowała we Wczesnym dostępie na Steamie pod koniec lutego 2018 roku, a od 30 maja bieżącego roku jest dostępna również na Xboksie One. Obecnie Hunt: Showdown znajduje się już na ostatniej prostej na sklepowe półki – jak dowiedzieliśmy się pod koniec zeszłego miesiąca, tytuł opuści wczesny dostęp na PC oraz konsoli Microsoftu 20 sierpnia (nad Wisłą otrzyma polską lokalizację); jesienią gra ma pojawić się również na PlayStation 4.

Więcej:Wyszła w październiku i pobiła wszystkich. Strzelanka ARC Raiders numerem 1 w Google
Gracze
Steam
14

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.