How To Survive 2 - zapowiedziano sequel gry survivalowej z zombie
Po raz kolejny trafimy do świata po apokalipsie zombie stworzonego przez EKO Software i wydanego przez 505 Games na potrzeby gry How to Survive. Akcja kontynuacji rozegra się parę miesięcy po wydarzeniach z "jedynki" w amerykańskim stanie Luizjana.
Bartłomiej Plewnia

Firmy EKO Software i 505 Games zapowiedziały How To Survive 2. Sequel przeniesie nas ponownie do świata opanowanego przez zombie, tym razem jednak gracz zmierzy się z nimi w Nowym Orleanie, największym mieście stanu Luizjana. W How To Survive śmiertelny wirus dotknął jedynie mieszkańców wysp na kolumbijskich wodach. Druga część przedstawia dużo bardziej posępny scenariusz - parę miesięcy po wydarzeniach na archipelagu infekcja przybrała rozmiary pandemii.
Zapowiedziany tytuł, podobnie jak z początku pierwsza część, dostępny będzie jedynie dla graczy pecetowych na platformie Steam. Bardzo możliwe jednak, że wkrótce potem, jeśli gra okaże się sukcesem, pojawią się wersje na inne platformy. To jednak wyłącznie spekulacje. W How To Survive 2 nie zmieni się wiele względem "jedynki" – nadal będzie to rozwałka zombie z kampanią dostępną dla jednego gracza i w trybie kooperacji. Na okolicę będziemy patrzeć z lotu ptaka, a głównym zadaniem pozostaje przetrwanie w nieprzyjaznym świecie opanowanym przez zombie. Nasza postać będzie musiała ukrywać się w obozie, spać, znajdywać pożywienie, no i - oczywiście - chronić się przed zarażonymi. W grze wieloosobowej do jednego obozu dołączy maksymalnie 16 osób, tryb kooperacji będzie za to dostępny dla czterech osób grających w tym samym momencie. Twórcy How To Survive 2 znacząco rozbudują drzewka umiejętności oraz crafting przedmiotów. EKO Software poprawi także szatę graficzną gry.
Studio specjalnie dobrało akurat ten moment na zapowiedź nowej gry – do końca sierpnia subskrybenci Games With Gold mogą pobrać How To Survive na Xboksa One za darmo. Sequel ma być udostępniony na Steamie w ramach Early Access w październiku. Tymczasem warto obejrzeć trailer tytułu, który znalazł się na oficjalnym kanale wydawcy 505 Games na YouTube.

Gracze
Steam
OpenCritic
- 505 Games
- gry o zombie
- survival
- Eko Software
- PC
Komentarze czytelników
WrednySierściuch Senator

[1]Ugr-Hab
Gratulacje -zdobyłeś nagrodę za "Najdurniejszy post jaki czytałem w tym tygodniu"
Jedynka była paskudnym, niedopracowanym tworem, zerującym na popularności innej gry, której przyznam się nawet nie pamiętam
Twój post to w streszczeniu: "nic nie wiem, ale się wypowiem". Gratsy!
Ta jasne -nie dość ze nie pamiętasz -to ta gra się NIE UKAZAŁA do tej pory
W tym tempie to wydadzą How to survive 3 zanim może się "toto" pojawi
Możesz mi wytłumaczyć jak gra może żerować na popularności tytułu -który się NIE POJAWIŁ ???
https://www.kickstarter.com/projects/roam/roam/description
https://www.gry-online.pl/gry/roam/zf35be#pc
BA -pojawiła się już druga generacja -czyli tytuły zrzynające z How to Survive
np takie I shall Remain
http://store.steampowered.com/app/293460/
Natomiast co do How to Survive -gra może nie była jakąś super jakością, bo w końcu to jest produkcja INDIE, ale odebrana też była raczej dobrze. (i wydano ją na spora liczbę platform)
Na tyle że jak widać opłaca się wydać część drugą
**************************************************
edit
zamiast naprawić i rozwinąć jedną grę do końca, porzuca się ją i robi następną która jest praktycznie tym samym z kilkoma usprawnieniami.
jasne...
Gra została wydana jesienią 2013, później wydawano też jakieś -6 DLC, a niedawno tryb TPS (jako osobna gra, na szczęście dla posiadaczy podstawki sprzedawana dość tanio)
Jakich rozwinięć WIĘCEJ ty niby oczekujesz? Tak właściwie to do tego TPS gra była martwa przez coś w okolicach roku.
Widocznie tryb TPS się sprzedał na tyle dobrze że postanowili wrócić i ożywić ten tytuł
Ebdac Centurion
WrednySierściuch lepiej sobie zaparz melisę jakąś. How to Survive przeszedłem w coopie z wieloma problemami po drodze, kiepska kamera, błędy graficzne i z połączeniem zdarzały się co chwila. Gry indie są częściej bardziej dopracowywane niż gry AAA. Wszystko zależy od tego jak twórcy zależy.
Może 2 z tych 6 DLC ma jakiś wartościowy content a dodanie innego widoku kamery i sprzedawanie jej osobno też nie wygląda za dobrze. ROAM pierwszy wyszedł z takim pomysłem rozgrywki a to, że sama gra do tej pory się nie pojawiła to już sprawa twórcy.
AuroN_ Legionista
Jedynka była spoko w coopie. Grając samemu nie miała jednak zbyt wiele do zaoferowania
Ugr-Hab Legionista
Mój drogi Sierściuchu, chyba dawno nie przycinałeś pazurków. Zapomniałem jedynie tytułu niszowej gry, która była w fazie produkcyjnej. HTS było na trailerach i materiałach promocyjnych bardzo, naprawdę bardzo podobne do ROAM (dzięki Edbac) gry dosyć nieźle reklamowanej i pokazywanej jak na grę Indie. Co do gameplayu, przeszedłem grę w dość sporym stopniu, chociaż fabularnie nie mam pojęcia gdzie byłem, fabuła była bardzo płytka, pływaj między wyspami, rozmawiaj, zabijaj, noś przedmioty. Nacisk położony był przede wszystkim na walkę, która była mocno niezbalansowana (bumerang był wg. mnie bronią ostatecznej destrukcji) i niezbyt ciekawa. Co do craftingu, zapamiętałem, że starczyło wyrzucić dany przedmiot na ziemię, a rozkładał się on na czynniki pierwsze (lek po wyrzuceniu zmieniał się w rośliny). Nie istniał nawet sensowny sposób zapisu gry. Jedyną gwarancją zapisu było chyba tylko skorzystanie z transportu na inną wyspę.
.:Jj:. Legend

Gra miała sporo problemów, ale bawiłem się świetnie. Trzymam kciuki za dwójkę.