Ekipa Digital Foundry sprawdziła, jak wypada Hitman 3 na PS5, Xboksie Series X i Series S. Tytuł studia IO Interactive działa na XSX w natywnym 4K i 60 fps. Wersja na PS5 przy tej samej płynności oferuje tylko 1800p.
Hitman 3 na Xboksie Series X działa w natywnej rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę, jedynie czasami notując drobne spadki płynności. Wersja na PlayStation 5 także oferuje 60 fps, ale przy niższej, wynoszącej 1800p rozdzielczości. Najgorzej gra wygląda na Xboksie Series S (co nie powinno dziwić). Hitman 3, by zachować 60 fps, działa w 1080p.
Ekipa Digital Foundry wzięła pod lupę najnowszą grę studia IO Interactive i dogłębnie się jej przyjrzała. Nowy Hitman działa na ulepszonym silniku Glacier. Pozwoliło to na wykorzystanie możliwości, jakie daje nowa generacja konsol, co ma swoje przełożenie w recenzjach.
Dzięki analizie, którą możecie zobaczyć powyżej, dowiadujemy się, że wersja na Xboksa Series X jest najlepszą, jeśli chodzi o jakość obrazu. Poza wyższą rozdzielczością, także i jakość tekstur w porównaniu do wydania na PS5 wypada lepiej. Edycja na konsolę Sony oferuje za to płynniejszą rozgrywkę, rzadziej gubiąc klatki.
Pojawił się także drugi materiał wideo, w którym Digital Foundry skupia się na technicznej analizie silnika Glacier, przedstawiając dokładnie, jakie usprawnienia z myślą o konsolach nowej generacji otrzymał. Jeśli więc chcecie wyciągnąć coś więcej poza porównaniem mocy konsol, zerknijcie na wideo poniżej.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
43

Autor: Paweł Musiolik
Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.