Hitman 3 najładniejszy na XSX; wersja na PS5 jest płynniejsza
Ekipa Digital Foundry sprawdziła, jak wypada Hitman 3 na PS5, Xboksie Series X i Series S. Tytuł studia IO Interactive działa na XSX w natywnym 4K i 60 fps. Wersja na PS5 przy tej samej płynności oferuje tylko 1800p.
- Hitman 3 działa na ulepszonej wersji silnika Glacier.
- Serwis Digital Foundry sprawdził, że gra działa w natywnym 4K i 60 fps na Xboksie Series X. Wydanie na PS5 oferuje 60 fps przy rozdzielczości 1800p.
Hitman 3 na Xboksie Series X działa w natywnej rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę, jedynie czasami notując drobne spadki płynności. Wersja na PlayStation 5 także oferuje 60 fps, ale przy niższej, wynoszącej 1800p rozdzielczości. Najgorzej gra wygląda na Xboksie Series S (co nie powinno dziwić). Hitman 3, by zachować 60 fps, działa w 1080p.
Ekipa Digital Foundry wzięła pod lupę najnowszą grę studia IO Interactive i dogłębnie się jej przyjrzała. Nowy Hitman działa na ulepszonym silniku Glacier. Pozwoliło to na wykorzystanie możliwości, jakie daje nowa generacja konsol, co ma swoje przełożenie w recenzjach.
Dzięki analizie, którą możecie zobaczyć powyżej, dowiadujemy się, że wersja na Xboksa Series X jest najlepszą, jeśli chodzi o jakość obrazu. Poza wyższą rozdzielczością, także i jakość tekstur w porównaniu do wydania na PS5 wypada lepiej. Edycja na konsolę Sony oferuje za to płynniejszą rozgrywkę, rzadziej gubiąc klatki.
Pojawił się także drugi materiał wideo, w którym Digital Foundry skupia się na technicznej analizie silnika Glacier, przedstawiając dokładnie, jakie usprawnienia z myślą o konsolach nowej generacji otrzymał. Jeśli więc chcecie wyciągnąć coś więcej poza porównaniem mocy konsol, zerknijcie na wideo poniżej.
- Hitman 3 wymiata! Recenzja najlepszej gry z Agentem 47
- Hitman 3 – poradnik
- Hitman 3 – strona oficjalna
Więcej:W końcu gra, która na premierę działa świetnie. Recenzja techniczna Dying Light: The Beast
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany1339461 Senator
zanonimizowany1075348 Chorąży
Nasrane bloomu i refleksów. Nie wygląda to dobrze. Glacier jakoś zawsze mnie odpychał (szczególnie tym pierwszym)
zanonimizowany1354202 Chorąży
VRR i po spadku klatek
marcing805 Legend
Najlepiej z tego materiału wypada i tak czas wczytywania się gry czy to do menu czy podczas wczytywania zapisu. Coś niesamowitego. Zero jakiegokolwiek wytrącenia z immersji podczas gry. Warto było czekać na te dyski w konsolach i pożegnać się ze starą technologia HDD. Nic tak bardzo nie wytracało z zabawy, jak długi czas wczytywania. Dla samej tej technologi warto się przesiąść na nowe konsole.