Studio Supergiant Games przedstawiło plany rozwoju Hadesa 2 na najbliższy okres. Pierwsza łatka pojawi się jeszcze w tym miesiącu.
Wczesnodostępowa wersja Hadesa II zadebiutowała tydzień temu i może się pochwalić wyśmienitymi recenzjami na Steamie. Ze wszystkich wystawionych opinii – a jest ich niemal 26 tysięcy – aż 94% jest pozytywnych, więc mówimy o naprawdę niemałym sukcesie. W najnowszym poście studio Supergiant Games podziękowało graczom za udział w early accesie oraz wszystkie pozostawione recenzje. Przy okazji deweloper podzielił się również krótkoterminowymi planami dotyczącymi rozwoju gry.
Co prawda od momentu premiery twórcy zdążyli już udostępnić kilka małych hotfixów, mających na celu usprawnienie stabilności gry i wyeliminowanie awarii, ale pierwsza większa łatka „dopiero” powstaje. Planowo ma ona wyjść do końca maja. W poście wymieniono dwa główne problemy, które mają zostać przez nią poprawione:
Ponadto rozważane są pierwsze zmiany dotyczące balansu, jednak nie powinniśmy spodziewać się ich zbyt wiele z uwagi na zbyt krótki okres gromadzenia danych. Po tej łatce twórcy planują jeszcze jedną, a dopiero później w pełni skupią się na tej kwestii.
Studio przypomniało również, że cały czas zbierane są opinie graczy na Steamie oraz Discordzie, które są niezwykle ważne dla rozwoju gry we wczesnym dostępie. Jeżeli zatem gracie w Hadesa II i macie własne spostrzeżenia, nie omieszkajcie ich zgłosić.
Jeśli zaś nadal zastanawiacie się nad kupnem owej produkcji, to przypominamy, że dzięki apelowi graczy Hades II dostępny jest teraz w nieco niższej cenie.
Więcej:„Najgorszą opcją jest nigdy tego nie ruszać”. Blizzard ryzykuje i znów przebudowuje Diablo 4
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
0

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).