Dział gier Microsoftu zanotował solidne wzrosty przychodów w pierwszym kwartale tego roku. Była to zasługa m.in. rosnącej popularności Game Passa na PC. Koncern dobrze radzi sobie również na PS5.
Ostatnimi czasu jesteśmy świadkami gruntownej zmiany strategii działu gier Microsoftu. Firma porzuciła prawdziwe exclusivy i jej produkcje coraz częściej trafiają także na konsole konkurencji. Nowy raport finansowy koncernu pokazuje, że takie podejście zaczyna już przynosić wymierne korzyści.
Szybko rozwija się także granie w chmurze. W okresie od 1 stycznia do 31 marca 2025 roku gracze spędzili w na zabawie w xCloud ponad 150 mln godzin. To pierwszy kwartał w historii, kiedy udało się przekroczyć ten próg.
Abonament Game Pass kupisz tutaj
Indiana Jones and the Great Circle
Data wydania: 9 grudnia 2024
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.