Po premierze aktualizacji wprowadzającej tryb współpracy gra Green Hell odnotowała znaczny wzrost sprzedaży na platformie Steam. Poza tym zdołała przyciągnąć przed ekrany rekordową liczbę osób.
Green Hell, czyli polska gra survivalowa, w której walczymy o przetrwanie w dżungli, 7 kwietnia otrzymało aktualizację wprowadzającą tryb współpracy dla czterech osób. Wygląda na to, że twórcy ze studia Creepy Jar doskonale wstrzelili się w gusta graczy, gdyż ich dzieło zaczęło błyskawicznie zyskiwać na popularności.
Wczoraj (tj. 8 kwietnia) deweloperzy pochwalili się, że w dniu premiery omawianego patcha produkcja zajęła drugie miejsce na liście bestsellerów Steama. Ponadto jak stwierdził Krzysztof Kwiatek, czyli prezes Creepy Jar, „biorąc pod uwagę gry oznaczone tagiem dla wielu graczy”, tytuł zdołał wyprzedzić pod względem sprzedaży „nawet wysokobudżetowe produkcje”, na których liście można znaleźć debiutujące niedawno Resident Evil 3 (via Money.pl).
Na tym nie kończą się powody do zadowolenia dla deweloperów, gdyż gra zaczęła notować niespotykane dotąd wyniki pod względem liczby osób bawiących się jednocześnie. Według serwisu Steam Charts wczoraj w szczytowym momencie grało w nią blisko 10 tysięcy osób, natomiast dzisiaj (9 kwietnia) o 16:00 polskiego czasu – ponad 11 tysięcy. Dla porównania w okolicach premiery bawiło się przy niej nieco ponad 5 tysięcy graczy.

W trybie współpracy w Green Hell gracze mogą nie tylko wspólnie szukać surowców, budować schronienia i stawiać czoła zagrożeniom czającym się w dżungli, lecz również pomagać sobie na inne sposoby, jak wyciąganie pijawek z ciał towarzyszy. Poza tym w co-opie można odradzać się po śmierci (tracąc przy tym nieco zdrowia); warto jednak mieć na uwadze, że śmierć jednego gracza powoduje spadek kondycji psychicznej u pozostałych osób. Oprócz tego łatka wprowadza szereg usprawnień, których pełna lista (w języku angielskim) czeka pod tym adresem.
Więcej:5 lat po premierze Cyberpunk 2077 znów zarabia miliony. To zasługa jednej, ryzykownej decyzji
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
25

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.