Granie na pomaganie, czyli ósma edycja akcji charytatywnej Gra Paczka
Już w najbliższy piątek ruszy ósma edycja Gra Paczki, czyli akcji charytatywnej zorganizowanej przez Szlachetną Paczkę, w której w zbieraniu pieniędzy pomogą popularni streamerzy.

Już w najbliższy piątek wystartuje ósma edycja Gra Paczka, czyli akcji charytatywnej zorganizowanej przez Szlachetną Paczkę.
- Stream ruszy 23 maja o godzinie 12.00 na oficjalnym kanale wydarzenia w serwisie Twitch. Tego samego dnia o 18:00 rozpocznie się live z otwarcia ze studia Szlachetnej Paczki. Głównym prowadzącym będzie Konrad Kruczkowski ze Stowarzyszenia WIOSNA (czyli organizatora Szlachetnej Paczki), a towarzyszyć mu będą Navcia, Namaenonaii, Anianiania oraz Szczurkowski.
- W sumie streamy można będzie oglądać przez trzy dni, a finał wydarzenia odbędzie się 25 maja o godz. 22:00. W tym 60-godzinnym wydarzeniu wezmą udział znani streamerzy, w tym Bladii, Navcia, ŁosiuGra, Maailinh, Szczurkowski oraz Namaenonaii.
Konkursy i nagrody dla uczestników akcji Gra Paczka
Podczas wydarzenia każdy aktywny wpłacający będzie mógł liczyć nie tylko na miejsce w prowadzonym w trakcie eventu rankingu, ale także na nagrody ufundowane przez partnerów wydarzenia.
Wśród tych ostatnich znajdą się m.in. limitowane Szlachetne okulary od T-Mobile, które powstały z części ze starych telefonów, płyty główne i monitory od Gigabyte, laptopy LENOVO od Delkom, smartfony Motorola, gry, kolekcjonerskie gadżety, akcesoria gamingowe czy zapasy słonych przekąsek od firmy Lorenz. W trakcie poprzedniej edycji uczestnicy wygrali blisko 450 nagród w 62 konkursach.
Streamerzy biorący udział w wydarzeniu będą rywalizowali o puchar Noble Cup, który powędruje w ręce tego, kto wraz ze swoją publicznością zbierze łącznie najwyższą sumę wpłat. W zeszłym roku zatriumfował ŁosiuGra.
Sponsorzy i patroni medialni
Tak, jak w siódmej edycji, partnerem głównym akcji Gra Paczka jest T-Mobile. Wydarzenie wspierają także partnerzy produktowi: Gigabyte, x-kom, Electronic Arts, Archon Studio, Crunchips i NicNac's od Lorenz, Delkom, AMD, Galaktus, Good Loot, Preyon, Plaion, Motorola i 11 bit studios, a także partnerzy medialni: GRYONLINE.PL, CD-ACTION, PC Format i Gramy na Maxa, jak również Rock!, ITM, inStreamly, TwinWin Stormmedia, We're Fantasy i CFA.
Zebrane podczas wydarzenia środki pomogą Szlachetnej Paczce zorganizować rekrutacje i szkolenia wolontariuszy w całej Polsce, którzy każdego roku docierają do najbardziej potrzebujących.
Zeszłoroczna edycja akcji Gra Paczka przyniosła blisko 210 tys. złotych i była bardzo różnorodna. Poza streamami z gier uczestnicy organizowali wspólne gotowanie, szanty na żywo, zmiany fryzur na streamie, czy tworzenie zaskakujących grafik.