Dobra passa Gran Turismo 7 trwa – studio Polyphony Digital serwuje kolejną obfitą porcję darmowej zawartości w aktualizacji 1.31. Jutro rano do gry trafią m.in. dwa nowe warianty toru Nurburgring i pięć samochodów (w tym rodzinna Toyota i dwa kultowe Porsche).
Patch 1.31 jest już dostępny do pobrania. Jeśli wydaje Wam się, że oryginalna wersja tej wiadomości była podejrzanie entuzjastyczna, uprzejmie donoszę, iż wgląd w pełną listę zmian aktualizacji trochę ten entuzjazm gasi. Jest też jednak intrygujący aspekt symulacyjny.
Więcej szczegółów i pomniejszych zmian znajdziecie tutaj.
![Gran Turismo 7 znów hojnie obdarowane darmową zawartością; będzie śmigać w 120 fps [Aktualizacja] - ilustracja #1](/galeria/galeria_topki/1203101578.jpg)
Wraz z premierą patcha 1.31 z gry usunięto testowe wyścigi z eksperymentalną sztuczną inteligencją GT Sophy. Lecz nie martwcie się, na pewno jeszcze ją zobaczymy.Źródło: Polyphony Digital.
Gran Turismo 7 z powodzeniem wkroczyło w rok 2023, dostarczając moc nowości w lutowej aktualizacji – i kontynuuje dobrą passę. Wypuszczany jutro rano patch 1.31 znów zaserwuje nam obfitą porcję darmowej zawartości.
Przede wszystkim otrzymamy nowe trasy – dwa dodatkowe warianty toru Nurburgring (skrócony Sprint oraz Endurance, który łączy pętlę Grand Prix ze słynną Nordschleife w nieco inny sposób niż dostępna dotychczas odmiana 24h, dając przejazd o długości 23,9 km).
Tak jak miesiąc temu, aktualizacja wprowadzi pięć samochodów, ale tym razem będzie to pięć unikalnych modeli (w lutym mieliśmy koncepcyjne Italdesign w dwóch bliźniaczych wersjach):
Mamy tu dalszy ciąg nadrabiania klasyki spod znaku Porsche (pole, na którym Gran Turismo ma największe zaległości, zważywszy że marka pojawiła się w serii dopiero w 2017 roku) i uzupełniania oferty współczesnych maszyn wyścigowych, a także rozwinięcie nurtu, za który wielu kocha dzieła studia Polyphony Digital, tj. udostępniania „zwyczajnych” pojazdów, widywanych na co dzień na ulicach – nie wykluczając nawet minivanów.
Do tego dojdzie jeszcze techniczna nowalijka dla wersji na PS5 – wsparcie dla rozgrywki w 120 klatkach na sekundę na ekranach, które oferują częstotliwość odświeżania 120 Hz. Jak zwykle, nie zabraknie też dodatkowych scenerii dla trybu fotograficznego Scapes.
Pełną listę nowości zawartych w łatce 1.31 poznamy jutro, wraz z wprowadzeniem jej do gry. Zaktualizuję wtedy tę wiadomość.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
10

Autor: Krzysztof Mysiak
Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.