Przygotowaliśmy polskie napisy do drugiego filmu o kulisach produkcji God of War: Wstąpienie. Twórcy gry ze studia SCE Santa Monica opowiadają w nim o wyzwaniach, jakie wiązały się z nowym trybem multiplayer.
Szymon Liebert
W God of War: Wstąpienie pojawi się multiplayer – wiemy o tym od dawna. Nowy tryb wymusił na twórcach zmianę podejścia do takich aspektów jak walka, czy konstrukcja lokacji. Wyzwania, przed którymi stanął zespół z Santa Monica Studios omawia drugi film o kulisach produkcji gry. Przygotowaliśmy do niego polskie napisy. To okazja, aby sprawdzić jak wygląda praca nad nową odsłoną jednej z najważniejszych współczesnych marek.
Serię God of War znamy doskonale, bo w Kratosa wcielaliśmy się już trzykrotnie na większych konsolach i dwukrotnie na urządzeniach przenośnych. Do tej pory seria koncentrowała się jednak na zabawie solowej. Nowy tryb multiplayer to połączenie walki z typowymi przeciwnikami oraz innymi graczami. Twórcy gry musieli przemyśleć od nowa między innymi to, jak skonstruować areny, poprowadzić kamerę i podrasować walkę. Oddajemy głos studiu Santa Monica.
W God of War: Wstąpienie wrócimy do postaci Kratosa, aby poznać jego wczesne przygody. W kampanii solowej zobaczymy odświeżony system walki, wzbogacony o ciekawsze wykorzystanie broni. Tryb multiplayer to ośmioosobowe starcia, w których pojawią się także przeciwnicy prowadzeni przez sztuczną inteligencję. Obie formy zabawy mieliśmy okazję przetestować w październiku. Premiera gry odbędzie się 13 marca 2013 roku na PlayStation 3.
GRYOnline
Gracze