Pecetowa wersja God of War zapowiada się imponująco. Będziemy mogli bawić się w 4K i bez limitu fps, a gra będzie wspierała DLSS oraz monitory ultrawide. Ulepszone zostaną także cienie i odbicia.
Najważniejszym wydarzeniem wczorajszego dnia w branży gier okazała się zapowiedź pecetowej wersji God of War, czyli jednego z największych przebojów z PlayStation 4. Teraz pojawiło się sporo dodatkowych informacji na temat warstwy technicznej tej konwersji. Przy okazji ujawniono, że wydanie konsolowe sprzedalo się w 19,5 mln egzemplarzy.
Pecetowa wersja God of War pozwoli na zabawę w 4K i nie będzie posiadała limitu wyświetlanych klatek na sekundę. Na maksymalnych ustawieniach zaoferuje wyższą rozdzielczość cieni oraz lepsze efekty odbić niż na PS4. Dodane zostaną również efekty GTAO and SSDO.
Komputerowe God of War wykorzysta DLSS i technologię redukcji opóźnień Nvidia Reflex. Nie zabraknie także obsługi monitorów ultrawide w formacie 21:9. Osoby preferujące zabawę na padach ucieszy zapowiedź natywnego wsparcia dla DualShocka 5 i DualSense, tak jak w przypadku innych gier firmy Sony. Niestety nie jest to standardem w branży i w wielu grach po podłączeniu tych kontrolerów do PC musimy męczyć się z ikonami przycisków z padów xboksowych. Czasami fani udostępniają naprawiające to mody, ale nie zawsze mamy takie szczęście.
Oczywiście dostępna będzie również opcja grania z wykorzystaniem klawiatury i myszki, a twórcy obiecują, że w menu swobodnie przypiszemy klawisze i przyciski myszki do danych akcji.
Przypomnijmy, że pecetowe God of War ukaże się 14 stycznia przyszłego roku. Grę będzie można kupić m.in. w serwisach Steam i Epic Games Store. Produkcja zaoferuje pełną polską wersję językową.
God of War to tylko jeden z exclusive’ów Sony, który trafi na PC. W ostatnich kilkunastu miesiącach firma wypuściła i zapowiedziała wiele tego typu konwersji, a według plotek kolejne są w drodze. Jeśli interesuje Cię ten temat, to polecamy inne związane z nim doniesienia:
ZASTRZEŻENIE
Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od wybranych sklepów, których oferty prezentowane są powyżej. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, żeby wybrać tylko ciekawe promocje – przede wszystkim chcemy publikować najlepsze oferty na sprzęt, gadżety i gry.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
68

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.