Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 czerwca 2021, 16:55

Ghostrunner trafi na PS5 i Xbox Series X/S jesienią

Firma 505 Games potwierdziła datę premiery nextgenowego wydania polskiego Ghostrunnera na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Ulepszona wersja tytułu trafi na platformy dziewiątej generacji na początku jesieni.

Poznaliśmy datę premiery pełnoprawnego wydania Ghostrunnera na konsolach dziewiątej generacji. Polska gra akcji otrzyma nextgenowe ulepszenie dla wersji na PlayStation 5 i Xboksy Series X/S 28 września. Tytuł będzie dostępny zarówno w edycji cyfrowej, jak i pudełkowej (via Games Press). Potwierdzono też, że wydanie detaliczne Ghostrunnera na Nintendo Switcha trafi na europejski rynek 25 czerwca. Na razie nie potwierdzono, czy dotyczy to także Polski.

Debiut Ghostrunnera na mocniejszych platformach przyniesie ze sobą garść usprawnień, poczynając od wsparcia rozdzielczości 4K oraz prędkości wyświetlania animacji na poziomie 120 klatek na sekundę. Wydawca obiecuje też brak długich ekranów ładowania oraz możliwość włączenia ray tracingu i trójwymiarowego dźwięku. Na PlayStation 5 tytuł wykorzysta także jedną z nowych funkcji kontrolera DualSense, czyli haptyczne wibracje.

Pomijając nowości niedostępne na PS4 oraz XONE, nextgenowe wydanie Ghostrunnera uwzględni całą zawartość dodaną po listopadowej premierze gry. Otrzymamy więc m.in. wymagający Hardcore Mode, tryb fotograficzny oraz nadchodzące Wave Mode (wprowadzające mechaniki znane z roguelike’ów) i Assist Mode (który nieco ułatwi rozgrywkę). Cenę wyznaczono na 29,99 euro (około 133 złotych). Należy jednak zaznaczyć, że 505 Games pozwoli za darmo ulepszyć wydania Ghostrunnera na PlayStation 4 i Xboksa One do wersji na nowszą platformę danego producenta. Przypomnijmy też, że po sukcesie gry Polacy pracują już nad jej kontynuacją.

  1. PS5: Gry z darmowymi aktualizacjami
  1. Oficjalna strona gry Ghostrunner
  2. Recenzja gry Ghostrunner - Polska cyberpunkiem stoi

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej