W sieci pojawił się ciekawy materiał wideo pokazujący różnice w grafice w grze Ghost of Tsushima na PlayStation 4 i PS4 Pro.
Już tylko dwa dni dzielą nas od premiery Ghost of Tsushima, czyli samurajskiej gry akcji studia Sucker Punch. Osoby czekające na ten tytuł zainteresować powinien materiał przygotowany przez serwis Resero, pokazujący różnice w grafice tej produkcji na PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro.
Na obu konsolach gra trzyma przez większość czasu 30 klatek na sekundę, ale nawet na PS4 Pro zdarzają się okazjonalne spowolnienia. PlayStation 4 oferuje bardziej rozmyty obraz i ma większe problemy z aliasingiem. Nowszy model ma ładniejsze efekty cząsteczkowe i trochę więcej detali w niektórych miejscach. Niezależnie od wybranego sprzętu gra prezentuje się jednak bardzo dobrze.
Przypomnijmy, że Ghost of Tsushima zmierza wyłącznie na PlayStation 4. Premiera nastapi 17 lipca tego roku. Produkcja zbiera bardzo dobre recenzje, a nasz redaktor wystawił jej notę 9.0/10.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
22

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.