Gameplay z Star Citizen pokazuje m.in. nową planetę oraz układ planetarny
Zaprezentowany na tegorocznej edycji wydarzenia CitizenCon gameplay z kosmicznego symulatora Star Citizen ujawnił sporo nowej zawartości, która w najbliższym czasie trafi do gry. Pokazano m.in. nową planetę oraz podróż przez tunel czasoprzestrzenny do innego układu planetarnego.

Wczoraj odbyło się wydarzenie CitizenCon 2019, podczas którego twórcy kosmicznego symulatora Star Citizen zaprezentowali nowości zmierzające do gry w najbliższym czasie. Podczas demonstracji na żywo pokazano takie elementy jak zupełnie nową planetę, dynamiczną pogodę oraz podróż do innego układu planetarnego przez tunel czasoprzestrzenny.
Nagranie z prezentacji można już obejrzeć w sieci i zostało ono podzielone na dwie części. W pierwszej możemy dokładnie zobaczyć nową planetę w układzie Stanton – microTech (od 19 minuty na filmiku poniżej). Skuta lodem kraina posłużyła twórcom również do ukazania nowych elementów dynamicznej pogody i klimatu.
Druga część dema wydaje się znacznie ciekawsza, ponieważ twórcy pokazali na niej nowy system planetarny – Pyro (od 1:20:00 na filmiku poniżej). Dzięki podróży przez tunel czasoprzestrzenny gracze będą mogli zwiedzić odległe miejsca w kosmosie.
Część z pokazanych rzeczy, m.in. nowa planeta microTech czy też nowe funkcje Planet Tech v4, trafi do gry wraz z aktualizacją Alpha 3.8.0 w połowie grudnia tego roku. Pozostałe, takie jak układ planetarny Pyro, dynamiczna pogoda i nowy tryb gry, pojawią się dopiero w 2020 roku.
Przypominamy, że od dzisiaj do 5 grudnia deweloperzy pozwolą przetestować graczom wszystkie obecnie dostępne statki w Star Citizen za darmo. Każdego dnia dostępne będą jednostki od różnych producentów. Z pełną rozpiską możecie zapoznać się na tej stronie.

- patche i aktualizacje
- gameplaye
- space-sim / symulatory kosmiczne
- Cloud Imperium Games
- PC
Komentarze czytelników
dj_sasek Legend

Mnie z całej prezentacji najbardziej zaciekawił "Quantum" taki system dla devów w którym mogą podglądać co gracze robią i w jaki sposób mogą regulować ekonomię w grze. To co zaprezentowali jest mega rozbudowane. Chyba w żadnej innej produkcji MMO czegoś takiego nie widziałem. Planet Tech V4 wygląda nadzwyczaj dobrze, również nie było chyba czegoś takiego. Planetki w Elitce wyglądają na strasznie biedne w porównaniu z SC.
Moim zdaniem to dobrze, że zaczynają od micro i idą w stronę makro. Jak ukończą ten system planetarny do końca w którym i tak jest masa zadań do wykonywania, to dalej będzie tylko lepiej. Najważniejszy próg milowy jaki przed nimi jest to OCS (Object Container Streaming), czyli złożony system w Star Engine, który zarządza stanem „obiektu” w świecie gry. OCS jest podstawowym elementem silnika gry / serwera i jest niezbędny do rozszerzenia świata gry. OCS poprawi wydajność klienta zarówno dla SQ42, jak i PU, zmniejszając użycie pamięci RAM i zapewni podstawę do tworzenia siatki serwerów, umożliwiając przekazywanie stanu obiektu gry między instancjami serwera. Także jak skończą z tym to będzie w końcu prawdziwe MMO z krwi i kości.
Czekam. Pewnie jeszcze z 2-3 lata, bo idzie to im jak krew z nosa ale za każdym razem pokażą coś fajnego i udowadniają innym, że można, tam gdzie inni powiedzieli, że się nie da.
krykry Generał
"Citizencon 2949"
Twórcy subtelnie ujawnili nam datę premiery.
Marder Senator

Star Citizen 20 lat później - "Na kolejnym gameplayu SC pokazano nową galaktykę Xan. Twórcy chwalą się że będzie posiadać blisko 100 układów planetarnych".
:)
bluesme Konsul
Zawartość+
..a grywalność -nijaka cały czas. Dodali górnictwo, dodali szmuglerów, dodali planety etc...
o statkach nie wspomnę. Ciekawe za ile lat wezmą się za gameplay?
No Man's Sky poszło szybciej -proceduralnie- a grywalność też nijaka.
striker15 Legionista
Zarejestrować do gry można się na: www.robertsspaceindustries.com
Dla chętnych na darmowa kasę w grze 5000 UEC, przy rejestracji wpiszcie STAR-RVHY-Q73J