Firma Ubisoft zaprezentowała trzy edycje specjalne gry Far Cry Primal – kolekcjonerską oraz deluxe w wariantach pudełkowym i cyfrowym. Przy okazji zdradzono datę premiery wersji pecetowej tytułu - nie zostanie ona znacząco opóźniona względem wydań konsolowych i zadebiutuje już 1 marca 2016 roku.
Piotr Bicki
Dzisiaj w nocy Ubisoft zaprezentował dwa nowe materiały z gry Far Cry Primal – pokazany w czasie imprezy The Game Awards zwiastun oraz dziewięciominutowy gameplay. Kilka godzin później przedstawiciele firmy ujawnili, że tytuł doczeka się trzech wydań specjalnych – deluxe w wersji pudełkowej i cyfrowej oraz edycji kolekcjonerskiej. Najbogatszą będzie ta ostatnia – w jej skład wejdzie (oprócz rzecz jasna płyty z samą produkcją) steelbook, mapa krainy Oros, słowniczek używanego przez jej mieszkańców języka Wenja, soundtrack oraz kody na dodatkową zawartość cyfrową (m.in. trzy misje zapewniające około 45 minut bonusowej zabawy i uzbrojenie dla głównego bohatera). Zestaw zostanie zapakowany w pudełko z czaszką tygrysa szablozębnego, która służyć ma za mechanizm otwierający.
Jednocześnie przedstawiciele Ubisoftu ujawnili, że Far Cry Primal w wersji PC się spóźni. Podczas gdy wydanie konsolowe ukaże się zgodnie z planem, a więc 25 lutego przyszłego roku, o tyle na komputerowe trzeba będzie poczekać tydzień dłużej – do 1 marca. Nie jest to oczywiście jakąś dużą niespodzianką, biorąc pod uwagę, że firma dotychczas opóźniała premiery pecetowych edycji swoich dużych tytułów. Na przykład „blaszakowy” Assassin’s Creed: Syndicate zaliczył blisko miesięczny poślizg względem swoich odpowiedników z XONE i PS4. Można więc stwierdzić, że w przypadku kolejnej odsłony Far Cry’a nie jest jeszcze tak źle.
Poniżej znajdziecie pełen skład wszystkich ujawnionych edycji specjalnych gry Far Cry Primal.
Far Cry Primal to kolejna odsłona rozwijanego przez firmę Ubisoft cyklu, która w znacznym stopniu odbiega od tego, co znamy z poprzednich części. Tym razem postanowiono przenieść akcję do ery kamienia łupanego, co w oczywisty sposób wpłynęło na mechanizmy rozgrywki. W czasach prehistorycznych nie było pistoletów, tak więc zabawa koncentrować się będzie wyłącznie na posługiwaniu się bronią białą.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0