Fallout 4 - Bethesda zapowiada poprawki

Firma Bethesda zapowiedziała wydanie serii łatek dla gry Fallout 4, które mają poprawić liczne błędy w czwartej odsłonie serii Fallout. Pierwszy beta patch zadebiutuje na Steamie w przyszłym tygodniu.

Jakub Błażewicz

Niektóre postacie z Fallout 4 wyglądają… znajomo. - Fallout 4 - Bethesda zapowiada poprawki - wiadomość - 2015-11-20
Niektóre postacie z Fallout 4 wyglądają… znajomo.

Fallout 4 spotkał się z ciepłym przyjęciem ze strony mediów, a niedawne doniesienia na temat rozejścia się 2 milionów egzemplarzy na platformie Steam nie pozostawiają wątpliwości co do dobrej sprzedaży najnowszej odsłony postapokaliptycznej serii. Niemniej czwartemu Falloutowi daleko do ideału, o czym świadczą narzekania na liczne bugi Niektóre są jedynie dziwne lub zabawne w stylu szwankującej grawitacji, inne tak poważne, jak wyłącznie się gry po dotarciu do określonej lokacji. Nie dziwi więc oświadczenie firmy Bethesda, która oprócz podziękowania graczom za wsparcie i nabycie zapowiedziała przystąpienie do natychmiastowego poprawiania gry. Jak można przeczytać na oficjalnej stronie wydawcy, twórcy planują rozpocząć naprawianie błędów od opublikowania beta patcha na Steamie, a następnie udostępnienie pełnej łatki na PC i później na konsolach:

”W naszych planach uaktualniania gry uwzględniliśmy wydanie beta patcha na Steamie, poprzedzający wydanie pełnego patcha na PC, a następnie na konsolach. Takie postępowanie sprawdziło się w przeszłości i pozwala nam na szybsze wydanie większej liczby poprawek. Spodziewajcie się więcej aktualizacji, raczej mniejszych i częstszych niż większych. Dzięki temu możemy się upewnić, że każda poprawka działa prawidłowo, jako że każda zmiana może spowodować nieprzewidziane efekty uboczne”.

Pierwsza aktualizacja beta powinna pojawić się już w przyszłym tygodniu, kolejne zaś mają być znacznie mniejsze i częstsze. Jak na razie nie podano jeszcze, które błędy zostaną naprawione w pierwszej kolejności, aczkolwiek wspomniane wyłączenie się gry z pewnością jest na samym szczycie długiej listy.

Fallout 4

Fallout 4

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 10 listopada 2015

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

6.6

Gracze

8.4

Steam

8.7

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-11-22
14:45

zanonimizowany441223 Pretorianin

F4 ma o wiele dłuższe loadingi niż Wiedźmin 3 u mnie (wersje PC)

Komentarz: zanonimizowany441223
2015-11-22
16:49

legolas93 Konsul

legolas93

Irek@ Tylko Wiedźmin miał więcej bugów, nie wiem co cię oburza w prawdzie. Bethesda zawsze była hejtowana za bugi a teraz jak widać, gdy pod tym względem się poprawiła to niektórym to nie pasuje. Bo ich ulubione gierki są pod tym względem gorsze. Nie wybielaj Redów bo pod względem technicznym i baboli to jest jeden z najbardziej zasłużonych samdboxów ostatnich lat.

Komentarz: legolas93
2015-11-22
21:40

zanonimizowany1088264 Centurion

Do czego te poprawki? Przeciez gra jest dobrze zrobiona. Ja mam ok 100h I nic mi tam do tej pory nie przeszkadzalo.Pozatym glitch'e i bug'i to zaleta Fallout'ów bo przeciez postapokaliptyczny swiat tez nie jest idealny.Zreszta jaki sandbox nowej generacji jest bez bledów?

Komentarz: zanonimizowany1088264
2015-11-23
09:54

Mr. ZW Legionista

@KoRReq wpisz sobie w google: ssd do konsol i pierwszy artykuł

Komentarz: Mr. ZW
2015-11-23
11:41

elathir Legend

elathir

yle, że w Wieśku wczytywanie masz tylko na wczytywaniu sava, a w F4 na każdym kroku co chwilę. Świat jest poszatkowany. Same czasy to jedno, ale wpływ na styl rozgrywki w sytuacji gdy nie możemy się ostrzeliwać z postaciami w budynku jest gigantyczny. Po prostu o ile w FNV skoncentrowanym na materiale RPG mogłem je przeżyć, w Skyrimie przy walce wręcz tez mniej boli. Ale w strzelance nie da się z tym wręcz wytrzymać.

Komentarz: elathir

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl