Fallout 4 - Bethesda zapowiada poprawki
Firma Bethesda zapowiedziała wydanie serii łatek dla gry Fallout 4, które mają poprawić liczne błędy w czwartej odsłonie serii Fallout. Pierwszy beta patch zadebiutuje na Steamie w przyszłym tygodniu.

Fallout 4 spotkał się z ciepłym przyjęciem ze strony mediów, a niedawne doniesienia na temat rozejścia się 2 milionów egzemplarzy na platformie Steam nie pozostawiają wątpliwości co do dobrej sprzedaży najnowszej odsłony postapokaliptycznej serii. Niemniej czwartemu Falloutowi daleko do ideału, o czym świadczą narzekania na liczne bugi Niektóre są jedynie dziwne lub zabawne w stylu szwankującej grawitacji, inne tak poważne, jak wyłącznie się gry po dotarciu do określonej lokacji. Nie dziwi więc oświadczenie firmy Bethesda, która oprócz podziękowania graczom za wsparcie i nabycie zapowiedziała przystąpienie do natychmiastowego poprawiania gry. Jak można przeczytać na oficjalnej stronie wydawcy, twórcy planują rozpocząć naprawianie błędów od opublikowania beta patcha na Steamie, a następnie udostępnienie pełnej łatki na PC i później na konsolach:
”W naszych planach uaktualniania gry uwzględniliśmy wydanie beta patcha na Steamie, poprzedzający wydanie pełnego patcha na PC, a następnie na konsolach. Takie postępowanie sprawdziło się w przeszłości i pozwala nam na szybsze wydanie większej liczby poprawek. Spodziewajcie się więcej aktualizacji, raczej mniejszych i częstszych niż większych. Dzięki temu możemy się upewnić, że każda poprawka działa prawidłowo, jako że każda zmiana może spowodować nieprzewidziane efekty uboczne”.
Pierwsza aktualizacja beta powinna pojawić się już w przyszłym tygodniu, kolejne zaś mają być znacznie mniejsze i częstsze. Jak na razie nie podano jeszcze, które błędy zostaną naprawione w pierwszej kolejności, aczkolwiek wspomniane wyłączenie się gry z pewnością jest na samym szczycie długiej listy.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany441223 Pretorianin
F4 ma o wiele dłuższe loadingi niż Wiedźmin 3 u mnie (wersje PC)
legolas93 Konsul

Irek@ Tylko Wiedźmin miał więcej bugów, nie wiem co cię oburza w prawdzie. Bethesda zawsze była hejtowana za bugi a teraz jak widać, gdy pod tym względem się poprawiła to niektórym to nie pasuje. Bo ich ulubione gierki są pod tym względem gorsze. Nie wybielaj Redów bo pod względem technicznym i baboli to jest jeden z najbardziej zasłużonych samdboxów ostatnich lat.
zanonimizowany1088264 Centurion
Do czego te poprawki? Przeciez gra jest dobrze zrobiona. Ja mam ok 100h I nic mi tam do tej pory nie przeszkadzalo.Pozatym glitch'e i bug'i to zaleta Fallout'ów bo przeciez postapokaliptyczny swiat tez nie jest idealny.Zreszta jaki sandbox nowej generacji jest bez bledów?
Mr. ZW Legionista
@KoRReq wpisz sobie w google: ssd do konsol i pierwszy artykuł
elathir Legend

yle, że w Wieśku wczytywanie masz tylko na wczytywaniu sava, a w F4 na każdym kroku co chwilę. Świat jest poszatkowany. Same czasy to jedno, ale wpływ na styl rozgrywki w sytuacji gdy nie możemy się ostrzeliwać z postaciami w budynku jest gigantyczny. Po prostu o ile w FNV skoncentrowanym na materiale RPG mogłem je przeżyć, w Skyrimie przy walce wręcz tez mniej boli. Ale w strzelance nie da się z tym wręcz wytrzymać.