Twórcy Elden Ring wypuścili drobną, ale ważną aktualizację. Patch usuwa błąd, który hakerzy wykorzystywali do psucia plików zapisu.
Elden Ring otrzymało kolejną niewielką aktualizację z poprawkami, która naprawia bardzo istotną usterkę. Patch 1.03.2 usuwa błąd, który mógł prowadzić do zepsucia plików zapisu.
O luce rozpisaliśmy się parę dni temu. Ów błąd pozwalał na – jak czytamy w ogłoszeniu na Steamie – „teleportowanie innych graczy na nieprawidłowe współrzędne mapy”. W praktyce powodowało to, że użytkownik najechany przez hakerów doświadczał przymusowego zamknięcia gry, a po ponownym uruchomieniu jego postać ginęła i odradzała się w pustce bez końca.
Poza tym łatka usunęła błędy związane z wątkiem Nepheli Loux, zabójczym spadkiem w Sanktuarium Bestii oraz niedziałającym popiołem wojny. Zapewniono też, że trwają prace nad kolejnymi aktualizacjami.
Może Cię zainteresować:
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
22

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).