Nowy patch do Elden Ring nie jest duży, ale usuwa garść błędów, wliczając w to usterkę z niewykorzystywaniem przez grę karty graficznej.
Elden Ring otrzymało skromną aktualizację na komputerach osobistych i PlayStation 5. Patch 1.02.2 waży zaledwie 13,1 MB, ale naprawia kilka istotnych błędów w grze, w tym jeden, który skutkował zaskakująco słabą wydajnością.
W zeszłym tygodniu pisaliśmy o problemach z działaniem Elden Ring na PC oraz jednym z możliwych rozwiązań tychże: wymuszeniu na systemie wybierania lepszego układu graficznego do obsługi gry. Jak się okazuje, aplikacji zdarzało się… „nie wykorzystywać karty graficznej” (tak, to cytat z oficjalnej listy zmian na Twitterze).
Tak jak w przypadku poprzednich małych łatek, tak i teraz internauci potwierdzają, że patch 1.02.2 rzeczywiście poprawił działanie Elden Ring na PC. Przynajmniej u większości graczy, bo niektórzy nie dostrzegli większej różnicy po aktualizacji.
Może Cię zainteresować:
Więcej:Gracze ARC Raiders są mocno podzieleni. Wszystko przez znaczące osłabienie zabezpieczonych skrytek
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
28

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).