Start sieciowych testów Elden Ring; są nowe nagrania z rozgrywki
W Elden Ring ruszyły zamknięte testy sieciowe (Network Test). Dzięki temu pojawiło się mnóstwo nowych nagrań z rozgrywki.

Rozpoczęły się zamknięte sieciowe testy Elden Ring, nowej gry twórców serii Souls oraz Bloodborne. Pierwsza sesja odbyła się dziś o godzinie 12:00 i potrwa do 15:00 czasu polskiego. Przed nami jeszcze cztery etapy testów, które odbędą się w sobotę (4:00-7:00 i 20:00-23:00), niedzielę (12:00-15:00) oraz w poniedziałek (4:00-7:00). Niestety, bawić można się tylko na konsolach.
Może Cię zainteresować:
- Elden Ring radzi sobie bardzo dobrze na PS4
- Szczęściarze grali już w Elden Ring – niektórzy za to zapłacili; zobacz obszerne gameplaye
- Elden Ring na PC w 4K, 60 fps i z ray tracingiem; znamy pierwsze klasy postaci
Zgodnie z nazwą, Network Test to przede wszystkim próba dla trybu wieloosobowego Elden Ring. Uczestnicy grają postaciami przygotowanymi przez twórców i przemierzają lochy oraz otwarte przestrzenie, przy okazji testując moduł sieciowy produkcji. To pozwoli deweloperom wykryć wszelkie defekty i wynikające z nich problemy.
Rzecz jasna dla graczy znacznie ważniejszą kwestią jest możliwość zobaczenia Elden Ring w akcji – czy to samemu, czy też – dla większości – na nieoficjalnych nagraniach z gry. Tych zdążyło się już pojawić całkiem sporo. Opublikowali je zarówno dziennikarze branżowi, jak i osoby powiązane ze społecznością fanów studia FromSoftware. Niestety, zaowocowało to także plagą scalperów, tym razem sprzedających nie konsole lub karty graficzne, lecz kody dające dostęp Network Test Elden Ring. Oczywiście za „uczciwą i atrakcyjną” cenę od 60 do nawet 500 dolarów.
Elden Ring zadebiutuje 25 lutego na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Do niedawna datą premiery był 21 stycznia, ale ostatecznie FromSoftware uznało, że gra potrzebuje więcej czasu. Niemniej fani nie narzekają, bo po długich miesiącach praktycznie bez żadnych informacji na temat gry Internet zalewają nowe doniesienia o Elden Ring.
- Oficjalna strona gry Elden Ring
- Spędziłem 18 godzin w grze Elden Ring – i odpowiadam na różne pytania
Więcej:Twórcy Path of Exile zaskoczyli graczy. Nowy teaser zdradza coś więcej niż tylko ułatwienia

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gameplaye
- beta-testy
- FromSoftware
- action RPG
- Bandai Namco Entertainment
- soulslike
- PC
- PS4
- XONE
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
kotonikk Generał

Jeszcze tak niedawno zero jakichkolwiek materiałów było, a teraz strach otwierać neta i lodówkę, bo gameplaye dosłownie wybuchają w twarz. Nic nie oglądam już, zamykam się w lochu bez wifi i otwieram go w lutym dopiero, szkoda sobie psuć przygodę.
zanonimizowany1366319 Legionista
No cóż, pograłem, na ps4 slim, i jest całkiem dobrze pod względem działania. Może nawet lepiej to działa niż bloodborne. Tak czy siak, gra się dobrze, póki co jedyna poważniejsza wada to to że przywoływanie konia nie jest pod przyciskiem/kombinacją przycisków, tylko trzeba używać do tego przedmiotu, co jest średnio wygodne.
inMate1818 Chorąży
Oglądnąłem chyba wszystkie dostępne materiały z testów, i powiem tak...
Dawać mi to już ... !!!
wojtek750 Pretorianin
Druga sesja rozpoczęła się dziś o godzinie 12:00 i potrwa do 15:00 czasu polskiego (wcześniej uczestnicy mogli bawić się od 4:00 do 7:00). Przed nami jeszcze trzy etapy testów, które odbędą się w sobotę (20:00-23:00), niedzielę (12:00-15:00) oraz w poniedziałek (4:00-7:00).
Błąd. Pierwsza sesja odbyła się o 12, nie było żadnej sesji o 4. Druga sesja jest jutro o 4, potem dopiero o 20 i reszta tak jak piszecie.
zanonimizowany1360726 Centurion
Pozwolę skopiować swoją opinię z innego wątku ;)
Właśnie skończyłem pierwszą, lekko ponad 3h sesję z Elden Ring, grałem na PS4 Pro.
Gra jak na ten moment jest absolutnie niesamowita. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to jazda konna i walka z wierzchowca, bardzo płynną i responsywna, możemy podnosić rzeczy z ziemi bez konieczności schodzenia, przywołanie trwa dosłownie mniej niż sekundę, dzięki temu mount staje się świetnym sposobem na przeniesienie walki na inny teren. Mamy problemy z grupką wrogów? Przyzywamy wierzchowca, szybko się leczmy i wracamy dla walki atakiem z wysokoku.
Eksploracja jest świetna, przypomina najbardziej Breath of the Wild, na każdym kroku jest coś ciekawego, świat jest zaprojektowany bardzo wertykalanie i odnajdziemy się tutaj bez mapy.
Design wrogów i ich animacje powalają, sterowanie jak w każdej grze From Software jest mega płynne. Studio to od lat może poszczycić się najlepszymi hit-boxami w branży, i tutaj nie jest inaczej, nie zginąłem ani razu poprzez zepsuty hitbox.
Level design lochów, jaskiń to czołówka.
Świetną zmianą w walce jest możliwość przypisywania różnych weapon artów do broni. Jest masa kombinacji, a dzięki łączeniu ich, jestem przekonany że będziemy mogli tworzyć szalone buildy. Magia jest naprawdę bardzo dobra, niektóre zaklęcia wydają się trochę OP, ale trzeba pamiętać że to Network Test, tu mamy już dość mocno dopasowaną postać na początek rozgrywki.
Bossowie i OST zwala z nóg. Ostatni boss z którym walczyłem (nie będę zdradzał jaki, był w trailerach) miał taka różnorodność, ataków, combosów, nieprzewidywalnych ruchów, że naprawdę sprawił mi sporo problemów na początku.
Graficznie jest to poziom Sekiro, ale art style zwala z nóg :)
Jeżeli taki poziom gry utrzyma się przez całą produkcję, w lutym zagramy w coś specjalnego.
Kolejna sesja o 4, więc raczej odpuszczę, ale następną o 20, zagram na pewno. Wciąż mam sporo bossów do zabicia, sekretów do zdobycia lokacji do zwiedzenia.
Cudo.