Konami wreszcie udostępniło ogromną aktualizację gry eFootball 2022. Patch 1.0 poprawia sporo, choć gracze znaleźli też powody do narzekania.
eFootball 2022 w końcu doczekał się wersji 1.0. Patch waży 28 GB na PC (via BOSS1k na Steamie), 47,55 GB na Xboxie Series X (via hama black na Twitterze) i 37,4 GB na PlayStation 5 (via PlayStation Game Size). Czy dzięki aktualizacji nowa odsłona zasłużonej piłkarskiej serii w końcu opuści szeregi najgorzej ocenianych gier na Steamie?
Konami rozpisało się na temat planowanych zmian już jakiś czas temu, ale pełną listę opublikowano dopiero teraz na oficjalnej stronie gry. Twórcy wzięli się za poprawienie praktycznie każdego elementu eFootball 2022.
Długa lista zmian i nowinek na pewno cieszy, zwłaszcza w kontekście fatalnego stanu gry w zeszłym roku. Czy jednak rzeczywiście można uznać, że eFootball 2022 zostało naprawione i jest warte sprawdzenia?
Aktualizację zdążyli już sprawdzić gracze, którzy podzielili się nie tylko swoimi wrażeniami z wersji 1.0, ale też opublikowali porównania z wcześniejszą wersją gry. Uwzględnia to poniższe zestawienie graficzne, zamieszczone przez użytkownika serwisu YouTube Cycu1.
Co się tyczy oceny zmian, opinie są zasadniczo pozytywne, choć z wieloma zastrzeżeniami. Według jednych aktualizacja 1.0 naprawiła sporo problemów, zwłaszcza w kwestii balansu ofensywy i defensywy oraz sterowania. Rozgrywka jest wyraźnie szybsza niż w premierowym wydaniu, co było jednym z głównych zarzutów pod adresem eFootball 2022.
Mimo wszystko wygląda na to, że dla większości graczy patch 1.0 to wielki krok w dobrym kierunku i ogromna poprawa względem premierowego wydania eFootball 2022.
Może Cię zainteresować:
Pozostaje mieć nadzieję, że Konami nie spocznie na laurach i zadba o dostarczenie dodatkowej zawartości oraz brakujących opcji. Firma niedawno zapewniła, że poważnie traktuje krytykę graczy i będzie poprawiała eFootball 2022 w oparciu o ich opinie. Jest więc szansa, że w przyszłości twórcy nie „zapomną” o pewnym istotnym elemencie gry.
Gracze
Steam
OpenCritic
9

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).