Dwa tryby multiplayer usunięte z gry BioShock: Infinite?

Według informacji przedstawionych przez serwis Kotaku, w procesie produkcyjnym gry BioShock: Infinite ostatecznie zrezygnowano z zaimplementowania dwóch trybów multiplayer. Rozgrywka wieloosobowa w nadchodzącej produkcji do tej pory nie została oficjalnie potwierdzona, ale od jakiegoś czasu krążyło na jej temat trochę plotek.

Marcin Skierski

Serwis Kotaku donosi o pewnych problemach studia Irrational Games, z którego odeszło kilku ważnych pracowników. Deweloper miał ostatecznie zrezygnować z zaimplementowania trybu multiplayer do gry BioShock: Infinite, o którym spekulowało się trzy miesiące temu.

Raport serwisu Kotaku mówi o dwóch opcjach rozgrywki wieloosobowej, nad którymi trwały prace, ale twórcy zdecydowali się je przerwać. Jeden z trybów zasadami zabawy miał przypominać gatunek tower-defense. Gracz w zminiaturyzowanej wersji trafiałby do maszyny arcade, gdzie musiałby odbierać kolejne fale przeciwników w formie… zabawek. Całość jednak nigdy nie działała tak jak powinna i zdecydowano się zrezygnować tego pomysłu.

Drugi tryb wewnątrz studia Irrational Games był nazywany jako Spec Ops, a jego założenia miały przypominać analogiczną opcję rozgrywki z drugiej i trzeciej odsłony Call of Duty: Modern Warfare. Wspólnie ze znajomymi przechodzilibyśmy więc pojedyncze misje inspirowane kampanią dla jednego gracza. Trafialibyśmy do znanych lokacji i wypełnialibyśmy określone cele. Po rzekomym usunięciu obu trybów nie jest pewne, czy jakakolwiek forma sieciowej zabawy pozostała w grze.

Wczoraj pisaliśmy o tym, że studio Irrational Games opuściło dwóch ważnych pracowników: jeden z dyrektorów Tim Gerritsen oraz dyrektor artystyczny Nate Wells. Chociaż początkowo informacja nie była do końca pewna, do tej pory została oficjalnie potwierdzona przez Kena Levine’a. Współzałożyciel Irrational Games zdradził, że nowym dyrektorem artystycznym został Scott Sinclar, który obejmował to stanowisko przy okazji produkcji pierwszej części BioShock.

Według redaktorów Kotaku, studio opuścił m.in. także dyrektor projektu Jeff McGann, producent Joe Faulstick, projektant ds. głównych systemów Ken Strickland, starszy projektant poziomów Steve Gaynor oraz projektant systemów Tynan Sylvester. W zamian do pomocy w produkcji BioShock: Infinite został podobno zaangażowany Rod Fergusson, producent wykonawczy serii Gears of War. Ta informacja nie została jednak potwierdzona.

Mogłoby się wydawać, że powyższe problemy mogłyby w negatywny sposób wpłynąć na produkcję gry BioShock: Infinite. Na szczęście Ken Levine uspokaja, że tytuł wciąż jest na najlepszej drodze, by ukazać się 26 lutego 2013 roku, tak jak ogłaszano przed trzema miesiącami. Pozostaje mieć nadzieję, by termin rzeczywiście został ostatecznie dotrzymany.

BioShock: Infinite w naszym kraju zostanie wydany w polskiej wersji językowej przez firmę Cenega na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. Niestety, do tej pory nie wiadomo, czy mowa o lokalizacji kinowej, czy też pełnym dubbingu. Poprzednie odsłony na PC miały zaimplementowane rodzime napisy, więc podobnie może być i tym razem.

BioShock Infinite

BioShock Infinite

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 26 marca 2013

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

8.6

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-08-10
11:31

zanonimizowany758948 Generał

jarooli - z tego co na razie widać to premiera została opóźniona nadaremno bo tryby multi poszły pod nóż.
Oczywiście możliwe że istnieją inne tryby których nie usuną ale szczerze w to wątpię.

Komentarz: zanonimizowany758948
2012-08-10
11:35

kaszanka9 Legend

kaszanka9

Akurat multi w tym tytule jest zbędne.

A mogli zakupić cryengine3 http://www.dsogaming.com/news/bioshock-recreated-by-cryteks-uk-artist-in-cryengine-3/

Komentarz: kaszanka9
2012-08-10
11:50

zanonimizowany758948 Generał

kaszanka9 - trzeba przyznać że gość który to stworzył na CRYENGINE 3 zrobił coś genialnego. Ale co on właściwie robi? To będzie jakiś grywalny poziom czy na screenach i filmiku się skończy?

Komentarz: zanonimizowany758948
2012-08-10
13:34

Econochrist Senator

Niektóre produkcje nie powinny mieć trybu sieciowego.

Komentarz: Econochrist
2012-08-13
09:18

zanonimizowany431140 Legend

@Vader25 [ gry online level: 22 - Pretorianin ] > Dishonored, gra pod pewnymi względami niemal identyczna wyjdzie już za 1.5 miesiąca co ostudzi jeszcze bardziej ludzi na hit od Irrational.

Zadna sztuka pracowac nad gra dajmy na to 4-5 lat i zapowiedziec ja na ostatniej prostej, to o niczym nie swiadczy, absolutnie.
Mozliwe, ze Irrational za wczesnie oglosilo prace nad B:I, a moze po prostu ich gry potrzebuja troche czasu, by byly wyjatkowo dopieszczone fabularnie (jak BioShock byl, imo).

Mnie to zreszta nie przeszkadza, B:I bedzie swietny :)

@kaszanka9 [ gry online level: 28 - Commandor Shepard ] >A mogli zakupić cryengine3 http://www.dsogaming.com/news/bioshock-recreated-by-cryteks-uk-artist-in-cryengine-3/

Nie, nie mogli - w czasie premiery BioShocka, CryEngine byl silnikiem jednoplatformowym.
Jesli juz, mozna im zarzucic, ze nie przesiedli sie na UE3, zamiast ciagnac caly projekt na UE2, co odbilo sie na wydajnosci.
Poza tym na tych screenach nie ma niczego, czego nie mozna bylo wypiescic w UE3, imo.

Komentarz: zanonimizowany431140

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl