Dragon’s Dogma 2 wciąż żyje, a szczegóły być może poznamy wkrótce
Hideaki Itsuno z Capcomu, rzucił nieco światła na długo wyczekiwaną kontynuację Dragon’s Dogma. Według twórcy, prace nad drugą odsłoną popularnego RPG-a idą pełną parą, a gracze najpewniej już wkrótce poznają konkretne szczegóły.

Dla tych, którzy mieliby wątpliwości – Dragon’s Dogma 2 wciąż powstaje. Projekt Capcomu po raz pierwszy został oficjalnie ogłoszony w czerwcu mijającego roku. Wówczas dowiedzieliśmy się, że „dwójka” napędzana będzie tym samym silnikiem graficznym co chociażby Monster Hunter: Rise czy Devil May Cry 5. Niestety, od tamtej pory deweloperzy skąpili nam jakichkolwiek informacji na temat prac nad tytułem.
Na szczęście z pomocą – chociaż dosyć skąpą – przyszedł reżyser gry, Hideaki Itsuno, który w rozmowie z japońską redakcją Famitsu zdradził, że jest bardzo pochłonięty pracami nad Dragon’s Dogma 2. Najważniejsze jednak okazało się zapewnienie twórcy, że pierwsze konkrety na temat RPG-a pojawią się najprawdopodobniej niebawem.
Obecnie jestem pochłonięty produkcją Dragon’s Dogma 2, tak bardzo, że tracę poczucie, jaka jest pora roku. Sprawy idą dobrze, więc mam nadzieję na dalszy postęp w rozwoju gry, abyśmy mogli podzielić się z wami aktualizacją tak szybko, jak to możliwe – powiedział Itsuno (via Gematsu).
Fani pierwszej odsłony Dragon’s Dogma z pewnością oczekiwali nieco więcej po kilkunastu miesiącach ciszy deweloperów, ale pocieszający jest fakt, że projekt wciąż prze do przodu. Nie pozostaje nam zatem nic innego, jak tylko mieć nadzieję, że początek 2023 roku da nam wyczekiwany informacje. Biorąc pod uwagę słowa Itsuno, jest to wielce prawdopodobne.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany1349061 Generał
Capcom: Proszę, o to Dragon's Dogma 2.
Również Capcom: Dla polaków oczywiście BEZ polskiego języka, i za pełną cenę.
Shadoukira Generał

Pierwsza część miała przede wszystkim dosyć ciekawy system walki, a tak poza tym to była raczej dosyć mocno średnia gra i mnie osobiście po chwili zaczęła nudzić przez co ostatecznie jej nawet nie ukończyłem.
Osobiście w tej części poza jeszcze lepiej dopracowaną walką, bardzo chciałbym dostać też ciekawą fabułę, na którą gracz miałby jakiś wpływ.
realsolo Generał
Cant wait.
Najlepsza gra typu "wychodzisz z miasta po przygode". nie ma lepszej.
bylo sporo archaizmow (questy itd), ale sam klimat przygody + party, ktore zyje (i sie uczy) - robilo robote. I wisienka na torcie monster hunter x dmc system walki (autorzy od tegoz tutaj brali udzial).
Gdyby nie glupie decyzje w podstawce (praktycznie brak fast travel; pokryte to bylo mechanika nocy, bo noc w tej grze jest ostra - ale ktos sie rozpedzil, bo 20sty raz przebieganie tego samego juz jest srednie) - to byloby mocno finansowo; dodatek sporo naprawil (a dodany deep dungeon - wow, szczegolnie pierwsze spoktanie Smierci).
W koncu gra dostala zielone swiatlo, po tylu latach wszystkie archaizmy/zle rzeczy ogarniete - imho szykuje sie miazga:)