Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 stycznia 2020, 18:00

Doom Eternal bez mikropłatności

Producent Doom Eternal potwierdził, że gra nie będzie miała żadnych mikropłatności. Strzelanina FPP od studia id Software ma być kompletną produkcją, oferującą pełne doświadczenie bez potrzeby wydawania dodatkowych pieniędzy.

Doom Eternal nie będzie oferował ani tzw. lootboksów, ani mikropłatności. - Doom Eternal bez mikropłatności - wiadomość - 2020-01-27
Doom Eternal nie będzie oferował ani tzw. lootboksów, ani mikropłatności.

Doom Eternal zbliża się wielkimi krokami, więc poznajemy coraz więcej drobnych szczegółów na temat nadchodzącego FPS-a. Jako że w grze mają pojawić się elementy kosmetyczne do odblokowania, to część graczy miała uzasadnione obawy, czy tytuł nie będzie oferować wbudowanego sklepu z opcją płacenia prawdziwymi pieniędzmi. Na szczęście Hugo Martin, dyrektor kreatywny w studiu id Software, potwierdził w komentarzu na Facebooku, że Doom Eternal ma być pozbawiony jakichkolwiek mikropłatności. Oto co miał do powiedzenia:

Nie będzie żadnego sklepu. To, co jest do odblokowania wyłącznie za punkty doświadczenia, nie ma związku ze zdolnościami postaci i nie wpływa w żadnym stopniu na zawartość gry. To jedynie KOSMETYKA.

Doom Eternal jest grą za 60 dolarów, nie jest to „darmówka” ani tytuł mobilny – oferujemy Wam kompletne doświadczenie bez wbudowanego sklepu. Odblokowywanie skórek za punkty doświadczenia może być jego częścią, jeśli Ci na nich zależy, ale równie dobrze możesz całkowicie je zignorować i nie będzie to miało W OGÓLE wpływu na płynące wrażenia z rozrywki. I wszystkie skórki są za darmo.

W związku z tym gracze mogą spać spokojnie. Owszem, w Doom Eternal będą do odblokowania skórki, ale jedynie za pomocą zdobywanych w trakcie rozgrywki punktów doświadczenia. Tym, którym nie zależy na nich, mogą je pominąć i w żadnym stopniu nie wpłynie to na ich doznania z gry.

Doom Eternal ukaże się na PC oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch w polskiej wersji językowej (dubbing). Data wydania została przełożona z 22 listopada 2019 roku na 20 marca 2020 roku (edycja na Switcha będzie dostępna później). Ostatnio dowiedzieliśmy się, że w grze raczej zabraknie na premierę obsługi techniki ray tracingu.