Diablo III – patch 2.0.6 usunął legendarne materiały rzemieślnicze
W najnowszym patchu do gry Diablo III, deweloperzy ze studia Blizzard Entertainment postanowili usunąć legendarne materiały rzemieślnicze, które, według twórców, powodowały zbyt wiele problemów. Oprócz tego zmian doczekały się dwie klasy postaci, przedmioty i nie tylko.
Kamil Zwijacz

Studio Blizzard Entertainment, w ostatniej aktualizacji popularnej gry hack'and'slash Diablo III, wprowadzilło dość zaskakującą zmianę. Okazało się bowiem, że z produkcji usunięto legendarne materiały rzemieślnicze, gdyż według twórców ich zdobywanie pochłaniało zbyt dużą ilość czasu oraz zmuszało graczy do kombinowania, jak np. wyłączanie i włączanie gry, by zdobyć upragniony element. Nie pokuszono się o usprawnienie systemu, lecz o jego wyeliminowanie, co oczywiście wywołało małą burzę wśród fanów. Tak czy siak, klamka zapadła i trzeba się z tym pogodzić (albo i nie – zawsze można próbować coś zmienić). Rzecz jasna osoby posiadające legendarne materiały będą mieć je dalej, przy czym możliwa ma być ich odsprzedaż za większe, niż do tej pory, pieniądze.
Oprócz tego patch 2.0.6 wprowadził inne nowinki. Pewnych zmian doczekały się postacie Barbarzyńcy i Mnicha, wprowadzono usprawnienia w systemie przedmiotów oraz zniwelowano niektóre błędy. Rozpiskę wszystkich nowości znajdziecie w tym miejscu.
Diablo III pierwotnie zadebiutowało w maju 2012 roku na komputerach osobistych. We wrześniu 2013 roku firma Blizzard Entertainment wypuściła edycje dedykowane konsolom PlayStation 3 i Xbox 360, ale to jeszcze nie koniec. W sierpniu bieżącego roku ukazać ma się bowiem Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition – zestaw składający się z „podstawki” i dodatku Reaper of Souls na PlayStation 4, Xbox One oraz starsze urządzenia firm Sony i Microsoft. Będzie to jedyna sposobność do nabycia konsolowej wersji dużego rozszerzenia, które na komputerach PC sprzedawane jest osobno.

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
Filip550 Generał

czyli dalej ulatwiaja gre ktora juz jest bardzo latwa
W premiere podstawka byla bardzo dobra bo masakrycznie trudna na inferno
tak samo ROS, byl trudny
czemu oni musza az tak BARDZO ulatwiac ta gre?
Torment 6 mial byc dla prawie nikogo, tylko tych z perfekcynym gearem
teraz T6 moze robic kazdy
Child of Pain Legend
Jest roznica miedzy czyms trudnym a dlugim grindem. W obu przypadkach, bialych przedmiotow oraz unikalnych materialow ich zdobycie nie bylo trudne tylko nudne. Zwlaszcza jak event albo potwor dropiacy material sie nie spawnowały. To, że usunieto je calkowicie to pojscie w strone drugiej skrajnosci.
Tlaocetl Senator

Ale mimo wszystko było to jakieś wyzwanie... Wiedziałeś gdzie grindować i robiłeś to. Całe D3 to przecież tylko i wyłącznie grind. W tym momencie eliminuje się dodatkowe elementy, które urozmaicały rozgrywkę.
Buli Konsul

Zmiany idą w złą drogę. Zaczęło się od eventu z dropem, który zostawili. Za miesiąc nikt w to nie bedzie grał, bo co będzie to roboty? Przecież nie będziemy biegać po to, żeby poprawić item, który ma +748 dex, na taki sam co ma +750 dex. Obecnie już niektórych przedmiotów nawet nie chce mi się identyfikować tylko idą od razu do zmielenia. Masakra... i te wszystkie uproszczenia.
zanonimizowany56091 Generał
Spokojnie za tydzień będzie następny patch który poprawi obecny patch. Blizzard raczej liczy się z głosami osób którzy już krzyczą na forum i powróci do poprzedniego stanu.