Jest szansa na spersonalizowany loot w Diablo 2: Resurrected, ale nie od razu

W Diablo 2: Resurrected może pojawić się spersonalizowany loot. Blizzard Entertainment najwyraźniej rozważa dodanie tej funkcji, ale jak przyznał jeden z producentów, nie będzie ona dostępna w dniu premiery gry.

Hubert Śledziewski

Jest szansa na spersonalizowany loot w Diablo 2: Resurrected, ale nie od razu.
Jest szansa na spersonalizowany loot w Diablo 2: Resurrected, ale nie od razu.

Jedną z cech charakterystycznych rozgrywek sieciowych w oryginalnym Diablo 2 była możliwość podbierania sobie wzajemnie lootu z potworów. W kurczowo trzymającym się pierwotnej koncepcji Resurrected będzie podobnie – przynajmniej w dniu premiery. Rod Ferguson, jeden z producentów odświeżonej wersji hack’n’slasha, zapytany na Twitterze o dodanie do gry opcji spersonalizowanego lootu, przyznał bowiem, że Blizzard Entertainment nie wyklucza jej implementacji jakiś czas po rynkowym debiucie tytułu.

Jest szansa na spersonalizowany loot w Diablo 2: Resurrected, ale nie od razu - ilustracja #1
Źródło: https://mobile.twitter.com/RodFergusson/status/1432414450527596546.

Pomysł wydaje się wart rozważenia – w końcu możliwa byłaby zabawa z przyjaciółmi bez konieczności walki o wypadające z potworów przedmioty; każdy miałby swoje. Graczom zebranym na Reddicie rozwiązanie również przypadło do gustu. Wielu z nich zaznacza jednak, że nie chciałoby, aby dodanie spersonalizowanego lootu oznaczało całkowitą rezygnację z oryginalnej koncepcji. Wydaje się więc, że Blizzard powinien po prostu dać nam wybór. Odpowiada to wynikom ankiety przeprowadzonej w marcu tego roku – 36% głosujących chciało zmian w tym aspekcie, a 39% była przeciwko nim, jeśli ich wprowadzenie równałoby się utracie możliwości walki o loot.

Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 23 września 2021

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.9

Gracze

8.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

16

Hubert Śledziewski

Autor: Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-08-31
17:47

SagittariusA Centurion

W artykule jest blad.

W ankiecie 36% bylo za, 39% przieciw, 13% za z kompromisem, 12% nie bylo pewne.

Czyli mamy w sumie 49% za i 39% przeciw.

Komentarz: SagittariusA
2021-08-31
18:16

duxdaro Pretorianin

duxdaro

Ja jestem za tym żeby to dodali. To gra nastawiona na co-op, ale przez brak spersonalizowanego lootu bardziej opłaca się grać solo. Ale też w ramach kompromisu niech to działa na zasadzie z Borderlands 3, gdzie można było samemu zdecydować czy chce się spersonalizowany loot, czy nie.

Komentarz: duxdaro
2021-08-31
21:33

Nomis Pretorianin

Ja jestem jak tu ludzie piszą - niech ten kto zakłada lobby decyduje ale bym dał jeszcze jedną zmianę - Ci co chcą " walki o loot" czyli wszystko dla wszystkich niech mają za to dodatkowe powiedzmy 10-15% większą szanse na lepsze itemy. Piszę tu o ogólnej szansy, tzn. jak jakaś runa ma powiedzmy 0.03% szansy na drop to na tych " nie spersonalizowanych" niech ma 0.045%. Dalej niska ale ludzie by się nie burzyli,że " to po co robić lobby z walką o loot". Tak to masz większą szanse ale jak ktoś Ci zakosi coś dobrego i nie będzie chciał oddać ( nawet jeśli to nie będzie dla jego klasy) to już Twój problem.Proszę pamiętać,że to tylko moje zdanie.

Komentarz: Nomis
2021-08-31
23:35

wwad Generał

👎

Takie rozwiązania powinny być robione z głową a nie byle jak w D3 zrobiono to byle jak. Zawalić gracza lootem i niech się męczy. A jak gra się w 4ech to tego lootu dali 4x tyle. I boty latały po 4 konta na raz jako gracz solo :D Bardzo kalekie rozwiązanie.

Więc z jednej strony pojedynczy loot jest całkiem spoko rozwiązujący wiele problemów balansowych by zachować ilość lootu w takich samych ilościach w grupie bo inaczej będzie taki bajzel jak w D3.

Komentarz: wwad
2021-09-01
15:35

.:hABER:. Centurion

.:hABER:.

Niech dodadzą to jako opcję podczas tworzenia rozgrywki i wszyscy będą zadowoleni. Dodatkowo do tego "Loot filter" i było by super.

Komentarz: .:hABER:.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl