Jest szansa na spersonalizowany loot w Diablo 2: Resurrected, ale nie od razu
W Diablo 2: Resurrected może pojawić się spersonalizowany loot. Blizzard Entertainment najwyraźniej rozważa dodanie tej funkcji, ale jak przyznał jeden z producentów, nie będzie ona dostępna w dniu premiery gry.

Jedną z cech charakterystycznych rozgrywek sieciowych w oryginalnym Diablo 2 była możliwość podbierania sobie wzajemnie lootu z potworów. W kurczowo trzymającym się pierwotnej koncepcji Resurrected będzie podobnie – przynajmniej w dniu premiery. Rod Ferguson, jeden z producentów odświeżonej wersji hack’n’slasha, zapytany na Twitterze o dodanie do gry opcji spersonalizowanego lootu, przyznał bowiem, że Blizzard Entertainment nie wyklucza jej implementacji jakiś czas po rynkowym debiucie tytułu.

Pomysł wydaje się wart rozważenia – w końcu możliwa byłaby zabawa z przyjaciółmi bez konieczności walki o wypadające z potworów przedmioty; każdy miałby swoje. Graczom zebranym na Reddicie rozwiązanie również przypadło do gustu. Wielu z nich zaznacza jednak, że nie chciałoby, aby dodanie spersonalizowanego lootu oznaczało całkowitą rezygnację z oryginalnej koncepcji. Wydaje się więc, że Blizzard powinien po prostu dać nam wybór. Odpowiada to wynikom ankiety przeprowadzonej w marcu tego roku – 36% głosujących chciało zmian w tym aspekcie, a 39% była przeciwko nim, jeśli ich wprowadzenie równałoby się utracie możliwości walki o loot.
- Oficjalna strona internetowa gry Diablo II: Resurrected
- Jestem zachwycony Diablo 2 Resurrected, ale nie wiem, dla kogo jest ta gra
- Diablo, których nie było – oto porzucone projekty Blizzarda

GRYOnline
Gracze
OpenCritic
Komentarze czytelników
SagittariusA Centurion
W artykule jest blad.
W ankiecie 36% bylo za, 39% przieciw, 13% za z kompromisem, 12% nie bylo pewne.
Czyli mamy w sumie 49% za i 39% przeciw.
duxdaro Pretorianin

Ja jestem za tym żeby to dodali. To gra nastawiona na co-op, ale przez brak spersonalizowanego lootu bardziej opłaca się grać solo. Ale też w ramach kompromisu niech to działa na zasadzie z Borderlands 3, gdzie można było samemu zdecydować czy chce się spersonalizowany loot, czy nie.
Nomis Pretorianin
Ja jestem jak tu ludzie piszą - niech ten kto zakłada lobby decyduje ale bym dał jeszcze jedną zmianę - Ci co chcą " walki o loot" czyli wszystko dla wszystkich niech mają za to dodatkowe powiedzmy 10-15% większą szanse na lepsze itemy. Piszę tu o ogólnej szansy, tzn. jak jakaś runa ma powiedzmy 0.03% szansy na drop to na tych " nie spersonalizowanych" niech ma 0.045%. Dalej niska ale ludzie by się nie burzyli,że " to po co robić lobby z walką o loot". Tak to masz większą szanse ale jak ktoś Ci zakosi coś dobrego i nie będzie chciał oddać ( nawet jeśli to nie będzie dla jego klasy) to już Twój problem.Proszę pamiętać,że to tylko moje zdanie.
wwad Generał
Takie rozwiązania powinny być robione z głową a nie byle jak w D3 zrobiono to byle jak. Zawalić gracza lootem i niech się męczy. A jak gra się w 4ech to tego lootu dali 4x tyle. I boty latały po 4 konta na raz jako gracz solo :D Bardzo kalekie rozwiązanie.
Więc z jednej strony pojedynczy loot jest całkiem spoko rozwiązujący wiele problemów balansowych by zachować ilość lootu w takich samych ilościach w grupie bo inaczej będzie taki bajzel jak w D3.
.:hABER:. Centurion

Niech dodadzą to jako opcję podczas tworzenia rozgrywki i wszyscy będą zadowoleni. Dodatkowo do tego "Loot filter" i było by super.