Diablo 2 Resurrected dostało nowe Wielkie Talizmany; update 2.5 już niedługo
Publiczne testy Obszarów Grozy i reszty nowości z aktualizacji 2.5 do Diablo II: Resurrected dobiegają końca. Oczekując drugiego sezonu rankingowego, który ruszy za trzy tygodnie, możecie sprawdzić wprowadzone właśnie do gry (na PST) nowe Wielkie Talizmany.

Źródło: blizzard.com
Od 25 sierpnia gracze Diablo II: Resurrected mogą brać udział w publicznych testach (PST) aktualizacji 2.5. Jednakże zakończą się one już niedługo, bo 19 września o godzinie 19:00 czasu polskiego. Jednocześnie zapowiedziano start drugiego sezonu rankingowego w grze; ma on nastąpić 6 października. Więcej informacji na jego temat Blizzard obiecuje ujawnić „wkrótce”.
Oficjalnie nie zapowiedziano jeszcze, kiedy aktualizacja 2.5 doczeka się ostatecznej premiery. Możemy jednak przypuszczać, że nastąpi to za kilka dni, razem z zakończeniem publicznych testów. Wydaje się to dość logiczne, jeśli zestawimy to z pierwszym sezonem rankingowym, który ruszył dwa tygodnie po premierze patcha 2.4. Mniej więcej tyle samo czasu dzieli koniec publicznych testów aktualizacji 2.5 i początek nowego sezonu.
Początkowo główną nowością wprowadzoną przez wspomniany wyżej patch były Obszary Grozy (ang. Terror Zones), czyli pojawiające się losowo strefy z silniejszymi przeciwnikami, nagradzające graczy za ich pokonywanie dodatkowymi punktami doświadczenia. Dzisiaj dodano kolejną rzecz, która ułatwi życie wielu osobom. Chodzi o Wielkie Talizmany (ang. Grand Charms), czyli przedmioty umożliwiające przełamanie konkretnych typów niewrażliwości potworów na obrażenia. Wystarczy mieć taki w ekwipunku, aby osłabić odporność przeciwników ze 100% do 95%.
Warto wspomnieć, że przez tych kilka ostatnich dni testów aktualizacji zabici wrogowie nie będą upuszczali Wielkich Talizmanów. Jedyną opcją ich przetestowania jest skorzystanie z dostępnych szablonów postaci, które zastąpiły wszystkich dotychczasowych bohaterów i posiadają te artefakty domyślnie w plecaku. Ich pełne zestawienie możecie zobaczyć tutaj. Docelowo Wielkie Talizmany mają wypadać z potworów na Obszarach Grozy.
- Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry
- Diablo 2 Resurrected - recenzja
- Blizzard Entertainment - oficjalna strona

GRYOnline
Gracze
OpenCritic
Komentarze czytelników
Zar3011 Pretorianin
Już lepiej było zrobić kopiuj wklej oryginalnej wiadomości blizzarda niż pisać "swoimi słowami" takie skrótowe newsy, które zawierają błędy i przeinaczają zmiany. Wielkie talizmany istnieją w diablo 2 od wydania dodatku czyli ponad 20 lat. To co zostanie dodane to unikatowe wersje tych talizmanów, które będą przełamywać niewrażliwości potworów na określony żywioł ale jednocześnie będą znacząco obniżać odporności postaci na ten sam żywioł. Ma to zniwelować problem, który istnieje od zawsze w diablo 2, a mianowicie to że potwory często mają grubo ponad 100% odporności na dany żywioł (gdyby potwory miały tylko 100% tak jak napisano w newsie to by nie było problemu) i żadna z dostępnych w grze metod obniżenia odporności nie sprawia że uda się zbić wartość poniżej 100%. Tabelka odporności potworów wygląda tak, że za pomocą określonej aury lub klątwy można było zdjąć praktycznie wszystkie niewrażliwości na błyskawice i grać zupełnie komfortowo, natomiast niewrażliwości na ogień i zimno były w większości niezdejmowalne przez co postacie oparte na tych żywiołach miały ograniczone możliwości radzenia sobie w nowych miejscówkach.
Imo zmiana na plus chociaż mam wątpliwości co do balansu i czy teraz nie będzie sytuacji na odwrót i czy część postaci nie stanie się zbyt mocna. Ale to wyjdzie w grze i ewentualnie będą dostosowywać.
TraxPL Konsul
TraxPL Konsul