Diablo 2 Resurrected dostało nowe Wielkie Talizmany; update 2.5 już niedługo

Publiczne testy Obszarów Grozy i reszty nowości z aktualizacji 2.5 do Diablo II: Resurrected dobiegają końca. Oczekując drugiego sezonu rankingowego, który ruszy za trzy tygodnie, możecie sprawdzić wprowadzone właśnie do gry (na PST) nowe Wielkie Talizmany.

Zuzanna Domeradzka

Diablo 2 Resurrected dostało nowe Wielkie Talizmany; update 2.5 już niedługo.
Diablo 2 Resurrected dostało nowe Wielkie Talizmany; update 2.5 już niedługo.

Źródło: blizzard.com

Od 25 sierpnia gracze Diablo II: Resurrected mogą brać udział w publicznych testach (PST) aktualizacji 2.5. Jednakże zakończą się one już niedługo, bo 19 września o godzinie 19:00 czasu polskiego. Jednocześnie zapowiedziano start drugiego sezonu rankingowego w grze; ma on nastąpić 6 października. Więcej informacji na jego temat Blizzard obiecuje ujawnić „wkrótce”.

Oficjalnie nie zapowiedziano jeszcze, kiedy aktualizacja 2.5 doczeka się ostatecznej premiery. Możemy jednak przypuszczać, że nastąpi to za kilka dni, razem z zakończeniem publicznych testów. Wydaje się to dość logiczne, jeśli zestawimy to z pierwszym sezonem rankingowym, który ruszył dwa tygodnie po premierze patcha 2.4. Mniej więcej tyle samo czasu dzieli koniec publicznych testów aktualizacji 2.5 i początek nowego sezonu.

Początkowo główną nowością wprowadzoną przez wspomniany wyżej patch były Obszary Grozy (ang. Terror Zones), czyli pojawiające się losowo strefy z silniejszymi przeciwnikami, nagradzające graczy za ich pokonywanie dodatkowymi punktami doświadczenia. Dzisiaj dodano kolejną rzecz, która ułatwi życie wielu osobom. Chodzi o Wielkie Talizmany (ang. Grand Charms), czyli przedmioty umożliwiające przełamanie konkretnych typów niewrażliwości potworów na obrażenia. Wystarczy mieć taki w ekwipunku, aby osłabić odporność przeciwników ze 100% do 95%.

Warto wspomnieć, że przez tych kilka ostatnich dni testów aktualizacji zabici wrogowie nie będą upuszczali Wielkich Talizmanów. Jedyną opcją ich przetestowania jest skorzystanie z dostępnych szablonów postaci, które zastąpiły wszystkich dotychczasowych bohaterów i posiadają te artefakty domyślnie w plecaku. Ich pełne zestawienie możecie zobaczyć tutaj. Docelowo Wielkie Talizmany mają wypadać z potworów na Obszarach Grozy.

  1. Diablo 2 Resurrected - poradnik do gry
  2. Diablo 2 Resurrected - recenzja
  3. Blizzard Entertainment - oficjalna strona
Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 23 września 2021

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.9

Gracze

8.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

12

Zuzanna Domeradzka

Autor: Zuzanna Domeradzka

Introwertyczka od urodzenia, która grami wideo interesuje się praktycznie od zawsze. Do Gry-Online.pl dołączyła w 2022 roku, pisząc najpierw w newsroomie growym – później zaczęła pomagać przy poradnikach. Jest entuzjastką FPS-ów i RPG-ów oraz wielką fanką serii Dragon Age, Five Nights at Freddy’s i Assassin’s Creed. Lubi również oglądać filmy, najchętniej wraca do Gwiezdnych wojen i Piratów z Karaibów. Wolny czas stara się spędzać aktywnie, jeżdżąc na rowerze lub deskorolce (ewentualnie platynując kolejne części cyklu Just Dance).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-09-16
08:39

Zar3011 Pretorianin

Już lepiej było zrobić kopiuj wklej oryginalnej wiadomości blizzarda niż pisać "swoimi słowami" takie skrótowe newsy, które zawierają błędy i przeinaczają zmiany. Wielkie talizmany istnieją w diablo 2 od wydania dodatku czyli ponad 20 lat. To co zostanie dodane to unikatowe wersje tych talizmanów, które będą przełamywać niewrażliwości potworów na określony żywioł ale jednocześnie będą znacząco obniżać odporności postaci na ten sam żywioł. Ma to zniwelować problem, który istnieje od zawsze w diablo 2, a mianowicie to że potwory często mają grubo ponad 100% odporności na dany żywioł (gdyby potwory miały tylko 100% tak jak napisano w newsie to by nie było problemu) i żadna z dostępnych w grze metod obniżenia odporności nie sprawia że uda się zbić wartość poniżej 100%. Tabelka odporności potworów wygląda tak, że za pomocą określonej aury lub klątwy można było zdjąć praktycznie wszystkie niewrażliwości na błyskawice i grać zupełnie komfortowo, natomiast niewrażliwości na ogień i zimno były w większości niezdejmowalne przez co postacie oparte na tych żywiołach miały ograniczone możliwości radzenia sobie w nowych miejscówkach.

Imo zmiana na plus chociaż mam wątpliwości co do balansu i czy teraz nie będzie sytuacji na odwrót i czy część postaci nie stanie się zbyt mocna. Ale to wyjdzie w grze i ewentualnie będą dostosowywać.

Komentarz: Zar3011
2022-09-16
14:47

TraxPL Konsul

Zar3011 zmiana na plus xD Przez tą zmienne nikt nie będzie grał niczym innym niż czarodziejką pod zamieć bo nic nie będzie tak efektywne. Jedyną słabością tego buildu było pełno miejsc z niewrażliwościami na zimno teraz już game over może farmić wszystko(talizman obniża odporność do 95% więc mistrzostwo zimna obniży je do 0 a nawet wartości minusowych czyli potwory niewrażliwe dotąd na zimno będą otrzymywać dodatkowy dmg od zimna) co oznacza że inne buildy i klasy nawet Haimmerdin nie mają już żadnych zalet. Mam nadzieję że do finalnego patcha to nie trafi.

Komentarz: TraxPL
2022-09-16
17:08

TraxPL Konsul

Zar3011 Hamerdin jest za mocny więc zamiast dodać więcej potworów odpornych na magie to dodają coś co sprawia że i tak najbardziej op build czyli cold soc może być wielokrotnie bardziej OP xD I tak soc miała ogromna przewagę w postaci dostępnego od razu teleportu teraz to inne klasy są bezużyteczne jeszcze bardziej po tej zmianie. Nie mówiąc już że to zniszczenie całego balansu i dalsza droga w kierunku diablo 3 czyli każda postać może wszystko, po co kombinować. Następnym etapem pewnie będzie zablokowanie handlu(bo płatki śniegu już spamują jakie D2JSP i handel za prawdziwe pieniądze złe) i przypisanie itemów konta do konta i dostaniemy tak samo złom i zepsutą grę jak diablo 3 i jak wszystko wskazuje też diablo 4. Niech lepiej nic nie ruszają. Diablo 3 od premiery ROS, ma zepsuty levelowanie i kampanie a blizzard nic nie robi mimo że gra dramatycznie od premiery dodatku wymaga powtórnego balansu przy levelowaniu to oni dali jakiś prosty skrypcik skalujący i pora na csa, liczby obrażeń to już w ogóle żart bo już idą w setki miliardów na pojedynczy atak. Więc niech tu już lepiej niż nie ruszają bo popsują cały balans gry taką zmianą jak ta a później analogicznie jak wyżej nigdy tego nie naprawią.

Komentarz: TraxPL

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl