Deus Ex 3 będzie działał na silniku wykorzystanym w Tomb Raider: Legend

Unreal Engine 3 jest w tej chwili jednym z najpopularniejszych silników wykorzystywanych przez twórców gier. Jednakże myliłby się ten, który uważa, że dobrą współczesną grę da się zrobić tylko i wyłącznie z jego pomocą. Z takiego założenia najwyraźniej wyszła również firma Eidos, która postanowiła zerwać z tradycją wykorzystywania w serii Deus Ex poprzednich iteracji silnika Unreal.

Przemysław Zamęcki

Unreal Engine 3 jest w tej chwili jednym z najpopularniejszych silników wykorzystywanych przez twórców gier. Jednakże myliłby się ten, który uważa, że dobrą współczesną grę da się zrobić tylko i wyłącznie z jego pomocą. Z takiego założenia najwyraźniej wyszła również firma Eidos, która postanowiła zerwać z tradycją wykorzystywania w serii Deus Ex kolejnych iteracji silnika Unreal.

Deus Ex 3 wykorzystywał będzie silnik graficzny o nazwie Crystal – ujawnił w jednym z wywiadów szef studia Eidos Montreal, Stephane D’Astous - za którego pomocą firma Crystal Dynamics wyprodukowała przygody panny Lary Croft, Tomb Raider: Legend. Zdecydowano się na podjęcie takiej decyzji, ponieważ Eidos chciałby możliwie jak najbardziej rozbudować możliwości Crystala, a następnie wykorzystać go do produkcji nowych tytułów.

„Posiadanie własnej technologii przynosi niezwykłe korzyści i ułatwia pracę koderom, którzy dzięki temu doskonale wiedzą z czym mają do czynienia. Chcemy tak pracować, aby ulepszać samą technologię i jednocześnie pracować nad grą” – zakończył D’Astous.

Deus Ex: Human Revolution

Deus Ex: Bunt Ludzkości

Deus Ex: Human Revolution

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 23 sierpnia 2011

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.5

Gracze

9.2

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Square Enix
Podobało się?

0

Przemysław Zamęcki

Autor: Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-12-02
17:58

zanonimizowany370388 Generał

NFSV fan

Albo nie grales w TRL, albo masz tak slabego kompa, ze nawet nie wiesz ze w TRL jest tryb NG, króry obecnie bije niektore gry na glowie z grafika...

Komentarz: zanonimizowany370388
2007-12-02
18:08

zanonimizowany431140 Legend

O dziwo, w TR:A jzu tegoz trybu nextgen nie ma.. ciekawe, co? A przeciez to gry na tym samym enginie.

Komentarz: zanonimizowany431140
2007-12-02
18:26

zanonimizowany370388 Generał

Jak w TRL Nie ma NG to ja jestem diablem...

EDIT:
W TRA nie Ma trybu NG bo Cd nie mieliby czasu na zrobienie jego a musza zaczac prace nad TR8...

Komentarz: zanonimizowany370388
2007-12-02
21:09

zanonimizowany431140 Legend

Tak, jasne... w TR:A [gry na _tym samym_ enginie] nie ma tej opcji [wbudowanej jzu w engine, badz co badz], bo nie mieli czasu? W takim razie wypuscili niepelna gre, obcieta o mozliwosci nextgenowego ustawienia opcji graficznych, gratulacje za podejscie do tematu.

Komentarz: zanonimizowany431140
2007-12-03
09:16

zanonimizowany370388 Generał

Przeciez kiedy byl zapowiedziany TRA to odrazu było wiadome, ze nie bedzie NG!
Myslisz ze to od tak sie robi NG? Trzeba zrobic od nowa tekstury i powkladac je do gry, a nie ze ` textura Next Gen zrobiony...

Komentarz: zanonimizowany370388

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl