Deus Ex 3 będzie działał na silniku wykorzystanym w Tomb Raider: Legend
Unreal Engine 3 jest w tej chwili jednym z najpopularniejszych silników wykorzystywanych przez twórców gier. Jednakże myliłby się ten, który uważa, że dobrą współczesną grę da się zrobić tylko i wyłącznie z jego pomocą. Z takiego założenia najwyraźniej wyszła również firma Eidos, która postanowiła zerwać z tradycją wykorzystywania w serii Deus Ex poprzednich iteracji silnika Unreal.
Unreal Engine 3 jest w tej chwili jednym z najpopularniejszych silników wykorzystywanych przez twórców gier. Jednakże myliłby się ten, który uważa, że dobrą współczesną grę da się zrobić tylko i wyłącznie z jego pomocą. Z takiego założenia najwyraźniej wyszła również firma Eidos, która postanowiła zerwać z tradycją wykorzystywania w serii Deus Ex kolejnych iteracji silnika Unreal.
Deus Ex 3 wykorzystywał będzie silnik graficzny o nazwie Crystal – ujawnił w jednym z wywiadów szef studia Eidos Montreal, Stephane D’Astous - za którego pomocą firma Crystal Dynamics wyprodukowała przygody panny Lary Croft, Tomb Raider: Legend. Zdecydowano się na podjęcie takiej decyzji, ponieważ Eidos chciałby możliwie jak najbardziej rozbudować możliwości Crystala, a następnie wykorzystać go do produkcji nowych tytułów.
„Posiadanie własnej technologii przynosi niezwykłe korzyści i ułatwia pracę koderom, którzy dzięki temu doskonale wiedzą z czym mają do czynienia. Chcemy tak pracować, aby ulepszać samą technologię i jednocześnie pracować nad grą” – zakończył D’Astous.

Deus Ex: Bunt Ludzkości
Deus Ex: Human Revolution
Data wydania: 23 sierpnia 2011
GRYOnline
Gracze
Steam
- Square Enix
Komentarze czytelników
zanonimizowany370388 Generał
NFSV fan
Albo nie grales w TRL, albo masz tak slabego kompa, ze nawet nie wiesz ze w TRL jest tryb NG, króry obecnie bije niektore gry na glowie z grafika...
zanonimizowany431140 Legend
O dziwo, w TR:A jzu tegoz trybu nextgen nie ma.. ciekawe, co? A przeciez to gry na tym samym enginie.
zanonimizowany370388 Generał
Jak w TRL Nie ma NG to ja jestem diablem...
EDIT:
W TRA nie Ma trybu NG bo Cd nie mieliby czasu na zrobienie jego a musza zaczac prace nad TR8...
zanonimizowany431140 Legend
Tak, jasne... w TR:A [gry na _tym samym_ enginie] nie ma tej opcji [wbudowanej jzu w engine, badz co badz], bo nie mieli czasu? W takim razie wypuscili niepelna gre, obcieta o mozliwosci nextgenowego ustawienia opcji graficznych, gratulacje za podejscie do tematu.
zanonimizowany370388 Generał
Przeciez kiedy byl zapowiedziany TRA to odrazu było wiadome, ze nie bedzie NG!
Myslisz ze to od tak sie robi NG? Trzeba zrobic od nowa tekstury i powkladac je do gry, a nie ze ` textura Next Gen zrobiony...