Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 sierpnia 2021, 12:48

autor: Adrian Werner

Deathloop ozłocone. Premiera w przyszłym miesiącu

Studio Arkane ogłosiło, że gra Deathloop została ukończona i zadebiutuje zgodnie z planem we wrześniu tego roku.

DEATHLOOP W SKRÓCIE:
  1. Deweloper: Arkane Studios
  2. Wydawca: Bethesda Softworks
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platformy: PC, PS5
  5. Data premiery: 14 września 2021 r.

Mamy dobre wieści dla fanów twórczości zespołu Arkane. Francuski oddział studia zlokalizowany w mieście Lyon poinformował, że gra Deathloop osiągnęła złoty status. Oznacza to, że prace nad nią zostały ukończone i nie musimy już obawiać się żadnych opóźnień (Cyberpunk 2077 był rzadkim wyjątkiem od tej reguły).

Gra Deathloop początkowo miała zadebiutować w ubiegłym roku. Debiut wpierw przesunięto na maj 2021, a potem twórcy zmuszeni byli przełożyć premierę o cztery miesiące. Poślizgi spowodowane były koniecznością lepszego dopracowania projektu oraz problemami wynikającymi z pandemii koronawirusa.

Przypomnijmy, że Deathloop zmierza na PlayStation 5 i PC. Gra ukaże się 14 września tego roku, równocześnie na obie platformy sprzętowe. Na obydwu zaoferuje pełną polską wersję językową.

Produkcja funkcjonuje w przestrzeni medialnej jako „konsolowy exclusive na PS5”, ale praktycznie pewne jest, że ostatecznie trafi również na Xboksa Series X/S, gdyż firma Microsoft jest obecnie właścicielem studia Arkane. Koncern Sony ma roczną umowę na wyłączność, więc nastąpi to najwcześniej we wrześniu 2022 roku.

Warto na koniec dodać, że w tym miesiącu będziemy mieli okazję obejrzeć obszerne fragmenty rozgrywki. Deathloop będzie bowiem jednym z projektów pokazywanych podczas wirtualnej imprezy QuakeCon at Home 2021, która wystartuje 19 sierpnia.

  1. Arkane Studios – oficjalna strona
  2. Deathloop – oficjalna strona

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej