Data premiery i pierwsze filmy z pecetowego DiRTa 2
Firma Codemasters wypuściła pierwsze filmy z pecetowego DiRTa 2, w których zaprezentowano możliwości DirectX 11. Oprócz atrakcji wizualnych poznaliśmy także konkretną datę premiery gry. Colin McRae: DiRT 2 zostanie wydany w Europie 3 grudnia i dwa dni wcześniej w Stanach Zjednoczonych (w Wielkiej Brytanii – 4 grudnia). Zapowiada się niezła okazja dla fanów wyścigów.
Szymon Liebert
Firma Codemasters wypuściła pierwsze filmy z pecetowego DiRTa 2, w których zaprezentowano możliwości DirectX 11. Oprócz atrakcji wizualnych poznaliśmy także konkretną datę premiery gry. Colin McRae: DiRT 2 zostanie wydany w Europie 3 grudnia i dwa dni wcześniej w Stanach Zjednoczonych (w Wielkiej Brytanii – 4 grudnia). Zapowiada się niezła okazja dla fanów wyścigów.
Przedstawiciel Codemasters Bryan Marshall zapewnia, że kooperacja z Microsoftem i wykorzystanie DirectX 11 pozwoli stworzyć nowy standard w grach wyścigowych. Autorzy chwalą się użyciem wielu efektów (np. Shader Model 5.0) dostępnych oczywiście dla posiadaczy Windowsa 7. Mają one zapewnić najbardziej realistyczną oprawę wizualną w historii wyścigów off-roadowych.
Przechwałki oczywiście warto zweryfikować samemu. Szczególnie widowiskowe w dwóch zwiastunach są poszczególne elementy otoczenia. Najciekawiej wygląda woda oraz wskazywane przez twórców efekty zapewniające realistyczny wygląd przedmiotów z materiału (np. flag). Naturalnie już konsolowa wersja produkcji wyglądała świetnie – sprawdźcie recenzję TVGry.pl.
- DiRT 2 – rozgrywka na PC (Voodoo Extreme)
- DiRT 2 – DirectX 11 (Voodoo Extreme)
Więcej:Nowości na Steam. Fani WoW powinni się przygotować na coś wyjątkowego

GRYOnline
Gracze
- filmy
- Codemasters Software
- premiera (gry)
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany52907 Senator
uuu, naprawde niezle to wyglada :o
zanonimizowany556664 Konsul
Nie gadajcie że wypala oczy bo dużego postępu nie zrobili w porównaniu do wersji konsolowych bardziej realistyczne powiewanie flagi no ludzie n/c i tyle nad tym siedzieli to ma być dx 11 żałosne użyli by physX i mieli by to samo
Krzych Ayanami Konsul
Krzych Ayanami:tak tak fanboju;] bo konsola to wogole ideal i produkt prosto od boga.zejdz na ziemie.
No proszę, człowiek ma okazję dowiedzieć się o sobie czegoś nowego :D .
I konsola i pecet to urządzenia o dość określonych cechach - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Pewnej użyteczności.
KAZDA rzecz ktora ma w sobie mikroprocesor bardzo szybko sie starzeje,tyle ze w komputerze mozesz wymienic tylko ta czesc ktora sie zestarzala, a reszte zostawic, a w tej swojej "idealnej" konsoli to sobie mozesz co najwyzej pada wymienic:)
A zakładając, że konsola będzie działać bezawaryjnie, to po co miałbym ją wymieniać?
Mój obecny starzejący się komputer oferuje lepszą oprawę graficzną od konsol, więc nie ma sensu kupować konsoli dla gier, które są na PC.
Cóż, dla mnie liczy się dobra zabawa, niezależnie od tego jaka owa oprawa będzie.
Z resztą co najwyżej ustawię mniejsze detale i prawdopodobnie nie będę musiał zmieniać komputera do czasu kolejnej generacji konsol.
Małe szanse moim zdaniem. Obecna generacja z tego co wiem, nie zwróciła się jeszcze ani Microsoftowi, ani Sony. Żadnej z tych firm nie zależy na wypuszczeniu nowych platform, a według ostatniej jej sprzęt ma starczyć na 10 lat... Czyli jest jeszcze jakieś 6-7 lat.
zanonimizowany652707 Generał
Wreście chodź i tak nie potrzebny mi ten DX 11