Fani Total War: Pharaoh są zadowoleni z tego, jak zostanie rozbudowana mapa gry w darmowej aktualizacji.
Studio Creative Assembly podało kolejne szczegóły dotyczące zmian zmierzających do najnowszej gry studia. Na pierwszy ogień twórcy Total War: Pharaoh wyłożyli, jak zostanie rozbudowana mapa kampanii w nadchodzącej darmowej aktualizacji. Szczegóły zdradzono we wpisie, który można przeczytać na oficjalnej stronie wydawcy.
Po przebudowie świat TW: Pharaoh zwiększy się prawie dwukrotnie: z 1134 x 1648 heksów do 2048 x 1648 pól. Dodano też 168 wiosek (do dotychczasowych 181 osad) oraz drugie tyle stronnictw (wzrost z 95 do 189 frakcji, przy czym ich liczba może się jeszcze zmienić, a więcej na ich temat dowiemy się w następnym wpisie CA). Gracze będą mieli więc o co i z kim walczyć.
Twórcy napomknęli także o trasach morskich (jako systemie szybkiej podróży) i rzekach, jak również szczegółowych punktach charakterystycznych na mapie: od świątyń po górę Olimp. Ponadto wiele elementów Total War: Pharaoh zostanie zaktualizowanych, by współgrały z nową, rozszerzoną mapą gry.
Gracze są wyraźnie zachwyceni nową mapą, aczkolwiek część z nich zastanawia się, czy aby pierwotnie nie powstała ona jako część planowanego DLC i dopiero po chłodnym przyjęciu Faraona twórcy nie zmienili planów. Może to potwierdzać wzmianka o grywalnych cywilizacjach: że deweloperzy chcieli je dodać, ale uwagi graczy „pomogły zrealizować je w bardziej świadomy sposób”.
Niemniej fani docenili, że mimo kiepskiej sprzedaży twórcy nie porzucają egipskiego Total Wara (via Reddit / Steam / forum Creative Assembly). Graczy cieszy też, że po okresie rozczarowań rozwój najnowszych odsłon Total Wara w końcu zdaje się iść po linii życzeń społeczności skupionych wokół tych produkcji.
Nie wiemy jeszcze, kiedy dokładnie te i inne nowości trafią do Total War: Pharaoh.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).